Jag är typ avundsjuk på mig själv.Avundsjuk, inte lite utan mycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är typ avundsjuk på mig själv.Avundsjuk, inte lite utan mycket.
Nyfiken fråga, hur kan man vara avundsjuk på sig själv?Jag är typ avundsjuk på mig själv.
Förstår din frustration! Här ringer tandläkaren från 010 nummerAvskyr att missa samtal från hemligt nummer, speciellt när det rent teoretiskt sett skulle kunna vara olika vårdmottagningar som vill nå mig. Mest troligt är dock att det är en MS-sjuksköterska som jag försökt nå, men nu när jag försökt ringa upp så kommer jag inte fram.
Överlag så tycker jag att det är besvärligt med att vården har hemligt nummer, till viss del förstår jag varför. Men för oss patienter som har regelbunden kontakt med olika mottagningar så blir det rätt surt.
Förstår din frustration! Här ringer tandläkaren från 010 nummer
Jag är typ avundsjuk på mig själv.
Samlar han på råttor? Hur många?Kollar Extrema Samlare på Fox. Det är råttmannen
Går inte att räkna, de springer överallt. Även i väggarna. Måste vara hundratals åtminstone.Samlar han på råttor? Hur många?
Låter som en riktigt sanitär olägenhetGår inte att räkna, de springer överallt. Även i väggarna. Måste vara hundratals åtminstone.
Ja programmet handlar ju om folk med samlarsjuka.Låter som en riktigt sanitär olägenhet
Men då måste det vara nån sjukdom bakom, ingen vettig människa med så många råttor. Och han sover där med?