Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första jobbdagen sen 29/12 pga "ofrivillig" semester/VAH (vård av hund). Var på jobbet redan 06,30 och druckit 2 koppar kaffe innan 7 :p . Men nu känner jag att effekten av dessa börjar tryta, så nu blir det lite promenadpaus runt kontoret för att väcka upp hjärnan igen :D

Bara en dag inne på kontoret den här veckan så dags att komma igång, även om jag helst skulle vilja gå tillbaka direkt till sängen :angel: Resten av veckan kommer att spenderas på resande fot och med jobb hemifrån, känns som att det kommer att bli en bra vecka det här :)

Sitter och längtar till lunchen. Började med 5:2 förra veckan i ett försök att bli av med mina graviditetskilon och idag ältar det fastedag. Det går helt okej faktiskt men det blir lite påfrestande när bägge barnen sitter i famnen och äter...

Tänkte slänga ut grannen för nu känns det som att julen är över. Stjärnorna i fönsterna kan få sitta lite till mest bara för att dom är fina :love:

Ska sätta mig och googla lite efter en sak jag måste införskaffa.

Tänkte slänga ut grannen för nu känns det som att julen är över. Stjärnorna i fönsterna kan få sitta lite till mest bara för att dom är fina :love: Ska sätta mig och googla lite efter en sak jag måste införskaffa.

Inte en bössa hoppas jag?! O_o :nailbiting: :nailbiting:

Är det inte snällare att släbga ut granen? :angel: Fast som du säger: julen ÄR över. :rofl:

Måste grannen flytta bara för att julen är slut? :eek:

(/avdelningen för kass humor)

Jag har lika dålig humor som er två :p :D

Hundar promenerade, det blev ingen långis men inte en kortis heller, lite mittemellan sådär. Även en sväng till stallet avklarad. Nu ska jag ta tag i lite pappersarbete (vad viktig jag låter!) och sen nåt tag framöver försöka få i mig lunch, för ovanlighetens skull :angel:

Sovit urkasst idag. Ett par tre timmars sömn bara :down: ska ta mig till gymmet efter jobbet, men annars inga direkta planer.
Mår som en gammal disktrasa också, känner mig ledsen, ensam, fattig som en kyrkråtta, har ont i kroppen och känner mig fet. Vet inte om det är pga tiden i månaden, ska egentligen ha "mens" nu men struntar i den med hjälp av p-ringen... Trött på att varje jävla månad må så här.

Är det inte snällare att släbga ut granen? :angel: Fast som du säger: julen ÄR över. :rofl:

Måste grannen flytta bara för att julen är slut? :eek:

(/avdelningen för kass humor)

Inte en bössa hoppas jag?! O_o :nailbiting: :nailbiting:

Jag har lika dålig humor som er två :p :D

:rofl:

Jävla autokorrekt :cautious: :laugh:

Men ja, nu har grannen fått bo här sen en vecka innan jul så jag tycker hen kan flytta hem till sig nu, alternativt till förrådet i källaren dit granen ska bli förpassad till nästa jul. Dom kan hålla varandra sällskap :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 249
Senast: Mia_R
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar