Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi myser i soffan tittandes på Nicke Nyfiken
Hundöron är gosiga att hålla på med och hunden njuter av örongoset
Hundfotstöd
Om jag hade ätit frukost med hundens huvud i mitt knä så hade min frukost varit i hundens mage
(Jag vill ha hund . Hatar att jag jobbar så att det är omöjligt.
Frukost med ett hundhuvud vilande i knät är bästa starten på dagen.)
Det där är bland det finaste jag kan få se, barn och djur i trygg harmoni.Vi myser i soffan tittandes på Nicke Nyfiken
Hundöron är gosiga att hålla på med och hunden njuter av örongoset
Hundfotstöd
Visst är detDet där är bland det finaste jag kan få se, barn och djur i trygg harmoni.
Grannen som är jourhem åt barn som har det jobbigt hade ju en stor lurvig schäfer som inte ens dom mest hundrädda barnen var det minsta rädd för, nu har dom en bänglig stor Berner Sennen och likadant där, inga ungar är rädda för den heller trots att det OCKSÅ är en fysisk "hålla-handen-hund" liksom schäfern var. Barnen är trygga med hundarna och tvärt om, det bara funkar från första sekunden.
Alltså så gulligt! Och matchande strumpor med hundenVisst är det
Några bonusbilder:
Det där blir underbara minnen för livet.Visst är det
Några bonusbilder:
Det där med frukosten håller jag väl inte riktigt med om, för jag har en hund som är ÄCKLIGT bra på att tigga... Men allt det andra kring att ha hund är underbart, både på ett helt subjektivt plan samt vetenskapligt bevisat bra både psykiskt och fysiskt Det är många dagar som jag har tänkt att hade jag inte haft hunden som älskar sina promenader så hade det inte blivit någon motion för mig. Kallt, grått och ruggigt är ju inte speciellt inbjudande, men att se hunden glad och nöjd väger upp det hela!
(Jag vill ha hund . Hatar att jag jobbar så att det är omöjligt.
Frukost med ett hundhuvud vilande i knät är bästa starten på dagen.)
Dom är underbara. Pricken över i:etAlltså så gulligt! Och matchande strumpor med hunden
Jo, det är tanken. Men behöver någon lösning för övriga nätter ändåNi kan inte dela det så att sambon tar någon natt själv?
Funkar de där luftmadrasserna de har på sjukan?Jo, det är tanken. Men behöver någon lösning för övriga nätter ändå
Dom som är kopplade till luft hela tiden och låter en hel del? Vet inte om dom har sånna, men i så fall blir det nog för mycket ljud för sparven . Får knappt ha hörbart ljud på tvnFunkar de där luftmadrasserna de har på sjukan?
En sån borde de ju kunna fixa fram
För mig funkar inte ens de men många tycker de är sköna