Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan upplysa om att blöta löv väger så mycket mer än torra
Men de är mycket lättare att samla ihop. Så imorgon kör jag till återvinningen med 6-7 st sopsäckar löv.
Om.de pratar om något som rör sparven är decennier sak men vanligt snack om diverse. Respektlöst.
Tycker också det rör sig om ovilja gällande madrass. De om några borde väl ändå ha någon form av madrasser som passar.
Ja det är nog sant ändå.. Mamma vet om det med. Även om jag inte är helt hundra på henne som mamma är hon min syster och ungen kommer få en supermoster i vått och torrt
Låter inte roligt. Eller jo att barnet får en bra moster! Vad beror det på att din syster är så omogen, om man får fråga? Curlad eller har en diagnos?
Tror jag inte. Isåfall hade de väl sagt det när jag var hos Apple och fick telefonen undersökt? De sa bara ”ladda när du behöver”.Har du iphone ska den helst inte laddas mer är till 90 % längst håller batteriet om det ligger mellan 40-90 %
34+1. Det som står i vägen för hemgång nu är maten. Hon får börja äta igen på måndag, funkar det bra så borde vi få åka hem på permission rätt snart
Det är många föräldrar som håller upp vingarna själva åt ett barn med utvecklingsstörning, det är ju skämmigt att ha ett utvecklingsstört barn tycker dom och så blir det också därefter. Det går bra så länge någon förälder finns kvar och är helt frisk och kan fixa men sen blir det synd om barnet. Istället för att smyga in ett fungerande eget liv med hjälp och stöttning av soc m.fl. så blir det platt fall med dunder och brak när inte föräldrarna finns mera och då är det jättesynd om barnet som kommer i kläm pga. skamkänslorna hos föräldrarna.Hon gick på särskola från dagis fram till högstadiet. Då följde mamma med henne till skolan varje dag i 3 år.. Hon har ingen diagnos på papper men det är för att mamma vägrade låta BUP skriva en (gäller även mig, fick min AS diagnos i vuxen ålder men mamma är lite speciell) men mamma har alltid sagt att hon har ADHD och är inte försenad i utvecklingen men kan inte ta hand om sig själv. Känns som hon är rejält omogen i beteendet även om hon fungerar inom vissa områden. Jag misstänker att hon är inom autismspektrumet men hon vägrade låta sig gå igenom en utredning då soc erbjöd det för 2 år sedan då hon skulle fått en lägenhet via dom om hon hade dokument på svårigheterna men hon bor alltså fortfarande hemma snart 27 år gammal.
Barnet kommer få en supermoster och jag kommer stötta syrran men jag tror hon får det svårt.
Laddningen stängs av automatiskt när batteriet är fullt och då stängs också laddaren av. Dom där skrönorna om att man inte ska ladda mer än si och så verkar vara lika svåra att döda som "råttan i pizzan" var en gång, men vill man tro på sagor så,,,,,,,,Tror jag inte. Isåfall hade de väl sagt det när jag var hos Apple och fick telefonen undersökt? De sa bara ”ladda när du behöver”.
Det finns mest troligt ett inbyggt/inprogrammerat skydd som man inte behöver bry sig om.
Hon kanske tänker adoptera bort barnet?Ja det är nog sant ändå.. Mamma vet om det med. Även om jag inte är helt hundra på henne som mamma är hon min syster och ungen kommer få en supermoster i vått och torrt
Hon gick på särskola från dagis fram till högstadiet. Då följde mamma med henne till skolan varje dag i 3 år.. Hon har ingen diagnos på papper men det är för att mamma vägrade låta BUP skriva en (gäller även mig, fick min AS diagnos i vuxen ålder men mamma är lite speciell) men mamma har alltid sagt att hon har ADHD och är inte försenad i utvecklingen men kan inte ta hand om sig själv. Känns som hon är rejält omogen i beteendet även om hon fungerar inom vissa områden. Jag misstänker att hon är inom autismspektrumet men hon vägrade låta sig gå igenom en utredning då soc erbjöd det för 2 år sedan då hon skulle fått en lägenhet via dom om hon hade dokument på svårigheterna men hon bor alltså fortfarande hemma snart 27 år gammal.
Barnet kommer få en supermoster och jag kommer stötta syrran men jag tror hon får det svårt.