Jag misstänker att nygjorda är godast!
Att göra grönkålschips är en sådan sak jag skriver upp på listan "att göras vid tid och ork". Finns många saker på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänker att nygjorda är godast!
Skaffa en SAAB 105!Vet inte vad jag vill göra...
Vet inte vad jag vill göra...
Vart bor de. Antarktisk å fy vad snö. Hade nog gjort likadant om jag Var häst. Burrr
härligt,Äta en påse chips framför Netflix, det kan aldrig gå fel!
Nej, har inte råd och så har jag redan en bra bil -V70 och dessutom är jag Volvofantast så SAAB passar inte mig.Skaffa en SAAB 105!
Chips har jag inga hemma, Netflix har jag inte. Äter förvisso lite godis och har popcorn hemma, har mina DVDer i bokhyllan förstås.Äta en påse chips framför Netflix, det kan aldrig gå fel!
Googla SAAB 105!Nej, har inte råd och så har jag redan en bra bil -V70 och dessutom är jag Volvofantast så SAAB passar inte mig.
Din Volvo kan inte ta dig dit Saabar, Scator och Tranor vistas... i luftenNej, har inte råd och så har jag redan en bra bil -V70 och dessutom är jag Volvofantast så SAAB passar inte mig.
Härligt att höra att fina hästar verkar fungera så bra ihop. För visst var det en hel del trassel med tidigare hästar eller blandar jag ihop dig med någon annan nu?
Din Volvo kan inte ta dig dit Saabar, Scator och Tranor vistas... i luften
08ornas kids har tydligen sparat en del pjäser som smällt under dagen så jag har haft famnen full av darrande hund.Jamen tack då, några totalt hjärndöda idioter började just smälla raketer!
Oavsett är det SAAB och även om jag skulle köpa en, så har jag inget flygcertifikat.Googla SAAB 105!
Jag rullar hellre på backen, är fortfarande lite flygrädd.Din Volvo kan inte ta dig dit Saabar, Scator och Tranor vistas... i luften