Jag försöker tina upp. Ute är det inte så kallt men fem minus och det är tydligen tillräckligt för att jag ska bli isbiten.
Så en stooor kopp te och kakor nu.
Så en stooor kopp te och kakor nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är många föräldrar som håller upp vingarna själva åt ett barn med utvecklingsstörning, det är ju skämmigt att ha ett utvecklingsstört barn tycker dom och så blir det också därefter. Det går bra så länge någon förälder finns kvar och är helt frisk och kan fixa men sen blir det synd om barnet. Istället för att smyga in ett fungerande eget liv med hjälp och stöttning av soc m.fl. så blir det platt fall med dunder och brak när inte föräldrarna finns mera och då är det jättesynd om barnet som kommer i kläm pga. skamkänslorna hos föräldrarna.
Men fy vad jobbigt! Har den gått sönder?Har inte något varmvatten
Ingen aning. Det kanske är slut på pellets.Men fy vad jobbigt! Har den gått sönder?
Det är många föräldrar som håller upp vingarna själva åt ett barn med utvecklingsstörning, det är ju skämmigt att ha ett utvecklingsstört barn tycker dom och så blir det också därefter. Det går bra så länge någon förälder finns kvar och är helt frisk och kan fixa men sen blir det synd om barnet. Istället för att smyga in ett fungerande eget liv med hjälp och stöttning av soc m.fl. så blir det platt fall med dunder och brak när inte föräldrarna finns mera och då är det jättesynd om barnet som kommer i kläm pga. skamkänslorna hos föräldrarna.
Ja det förstår jag! Skulle aldrig duscha kallt då är det ju bättre att ta en balja och med vattenkokaren fylla upp.Ingen aning. Det kanske är slut på pellets.
Skulle verkligen behöva duscha, men vägrar göra det om det inte finns varmvatten.
Oj då är det ju verkligen illa . Jag menar det är ju liiiite mer jobb med ett barn än en katt om man säger.Hon har ingen utvecklingsstörning utan är normalbegåvad med ett annorlunda tänk och har vissa svårigheter som gör att jag skulle sätta henne inom autismspektrumet. Hon är ojämn helt enkelt och har svårt för att genomföra vissa saker då motivation saknas och har svårt att acceptera att någon annan har rätt men när hon vill något så fixar hon det. Rutinbunden med. Men helt klart är hon under mammas vingar och kommer vara ännu mer nu (pappan var dum i huvudet och numera död). Mamma har stark förnekelse till alla diagnoser utom sina egna krämpor.
Jag fick panik när hon bestämde sig för att skaffa katt för några veckor sen så förstå paniken nu
Men kan inget annat än finnas där, så är det ju bara
Oj, ja det var ju ingen bra grund lagd för henne, om hon förvägrades diagnos och därigenom rätt hjälp. Men skönt att du finns och kan stötta henne igenom det.
Hoppas det snart finns varmvatten!Ja det förstår jag! Skulle aldrig duscha kallt då är det ju bättre att ta en balja och med vattenkokaren fylla upp.
Härligt att höra att fina hästar verkar fungera så bra ihop. För visst var det en hel del trassel med tidigare hästar eller blandar jag ihop dig med någon annan nu?Lyckades sova drygt fem timmar.
Grannen kom över så vi har rullat upp en ny höbal, gett hästarna extramat och bytt till tjockare täcken på dem. Jäklar vad de busade när de kom ut i hagen igen, helt galna båda två
Nu blir det mat och sen ska jag åka tillbaka till jobbet igen.
Hon kanske tänker adoptera bort barnet?
Oj då är det ju verkligen illa . Jag menar det är ju liiiite mer jobb med ett barn än en katt om man säger.
Jag kan mycket väl tänka mig att du blir en alldeles utmärkt moster.
Hoppas hon isf förstår vilken tur hon har som har en syster som digAdoption finns nog inte på kartan.
Ja, ett barn kräver lite mer än en katt
Det första jag tänkte när hon berättade om katten var att jag måste ordna en försäkring åt den. JAG liksom
Men nu är hon i vecka 18 så det är bara att hänga med i karusellen och stötta henne i sin nya roll som mamma
Har gjort grönkålschips, det var godare än jag trodde.
Nu fikar vi lussekatter!
Jag misstänker att nygjorda är godast!Svärmor hade gjort några grönkålschips till julafton, var urgoda! Köpte en påse i en hälsokostaffär men de var bara tråkiga.