grotesco på svt play
Vad är det/handlar det om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
grotesco på svt play
humor/satir/bisarrtVad är det/handlar det om?
humor/satir/bisarrt
Ok, låter tufftJag har MS så det är pga skador på centrala nervsystemet.
För mig är det inte bara mjölkprodukter som triggar igång det hela utan även socker och gluten triggar igång allt.
Jag äter laktosfritt sedan flera år tillbaka men för mycket av det ger mig mer värk.
heartHemma igen. Veterinären kunde plocka ut nästan allt i grovtarmen som stoppat upp vilket gjorde att hon kunde känna en förstoppning även i blindtarmen så nu är det väl bara att be till högre makter.
Vad är det?Försöker göra klart denna modell.
odyssey från 2001Vad är det?
Finns receptet att finna online?Har ätit en mycket god linssoppa!
Imorgon är det 6 år sen kära mamma gick bort. Det betyder att det är sju år sen syrran dog och tio sen pappa dog.
Vart har åren tagit vägen?
Saknaden finns där jämt
Ibland gör det mer ont än annars
Jag är inte så mycket för kyckling men just chicken Nuggets är min svaga punkt , med sötsursås givetvisÄr ashungrig och ska snart göra chicken nuggets
heartOm två dagar har det varit nio veckor av sjukhusvistelse och kaos.
Igår blev sparven betydligt sämre igen, reagerade inte alls på sånt som hon normalt sett protesterar mot för fullt och det blev stort pådrag med läkare, kirurg och undersökningar. Men nu verkar det ha vänt och allt som kollats hittills idag har sett bra ut, återstår bara en röntgen för att se att tarmarna ligger rätt också