Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du imorgon ska kisse till vet igen.Kan nån komma och klippa mitt bankkort? Det är för många dagar kvar till lön!!
Men din moster verkar lite xxx.Tänker trösta mig med räkor till middag (kisse blir glad också). Vi kan ju säga att moster strikes again... så jag behöver muntras upp.
Idag har vi haft pappas begravning. Tung och sorgligt, va längesen jag grät något så fruktansvärt. Men samtidigt känns det som en tung milstolpe är nådd, nu tittar vi framåt. Och hoppas att 2018 blir ett bättre år än 2017 var.
Men din moster verkar lite xxx.
Måste du ha kontakt med henne?
Vi kan ju säga att moster strikes again... så jag behöver muntras upp.
Ja det gör det! Här är det: https://www.arla.se/recept/linssoppa/Finns receptet att finna online?
Chefen tittade in hos mig och lämnade en avtackningsblomma. Hen kunde inte låta bli att prata om hur svårt allt varit när jag varit anställd. Alla konflikter som varit (dvs att folk runt mig sprungit till chefen och berättat både det ena och det andra - varav minst hälften är rena påhitt).
Blomman var en orkidé. Min hatblomma. Men jag log och pratade. När bästa kollegan skulle gå hem så fick han blomman.
Sådär, en sak avklarad.
Nu är det bara två dagar till den här veckan och fyra nästa vecka.
Oh no Lider med dig!Ja du imorgon ska kisse till vet igen.
Men jag får leva på gröt Hahaha
Men verkligen! Vilket skitställe @tanten, skönt att du kommer därifrån!Jag är imponerad av att hen inte råkade få blomman i huvudet
Det är riktigt gottJag är inte så mycket för kyckling men just chicken Nuggets är min svaga punkt , med sötsursås givetvis