Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dusch avklarat. Snart får jag äntligen sova.
Längtar du också efter sängen? Jag förstår inte varför jag ens sitter kvar här, jag borde ha gått och lagt mig redan O_o Trött, tröttare, Scata :cautious:
Dessutom kom en veckotidning idag :up: Jag fick en prenumeration i födelsedagspresent av mor :love: och tidningen har börjat komma redan, trots att jag inte fyller år än på ett tag :)
Säng och tidning - here I come :p

Längtar du också efter sängen? Jag förstår inte varför jag ens sitter kvar här, jag borde ha gått och lagt mig redan O_o Trött, tröttare, Scata :cautious:
Dessutom kom en veckotidning idag :up: Jag fick en prenumeration i födelsedagspresent av mor :love: och tidningen har börjat komma redan, trots att jag inte fyller år än på ett tag :)
Säng och tidning - here I come :p
Jag har längtat till sängen sedan klockan ringde 4.30 i morse. :p Men nu ligger huvudet på kudden och jag ska alldeles strax släcka lampan. :up:

Vilken osis! Jag får kolla på det helt enkelt. Trodde att det var som på ett vanligt museum med biljettköp i dörren.
De har biljettköp i dörren - också. Men när vi kom blev vi informerade om att om vi inte hade förbokade biljetter så kunde vi inte få komma in. Det hade varit slutsålt sedan mitten av förra veckan, sa de. Lite dåligt att inte uppdatera hemsidan med den informationen, kan man ju tycka?

De har biljettköp i dörren - också. Men när vi kom blev vi informerade om att om vi inte hade förbokade biljetter så kunde vi inte få komma in. Det hade varit slutsålt sedan mitten av förra veckan, sa de. Lite dåligt att inte uppdatera hemsidan med den informationen, kan man ju tycka?

Det borde givetvis stå direkt på hemsidan om det är dagar som är fullbokade! Klickar man in på bokningen så ser man det men det är onödigt knöligt.
Jag har dock sett att det finns biljetter kvar till vardagarna nästa vecka. Jag är ledig onsdag och torsdag samt möjligen också tisdag. Vi får alltså gå en vardag istället :)

Hade ett kort samtal med min chef idag. Fick lite bra besked och vi bestämde också att jag får en speciallösning på årets sommarsemester. (Inte lönt att söka någon semester när jag inte har en aning om hur det blir med dotterns boende.)
Vi som har specialtjänster ska egentligen lämna in våra önskemål senast 28 januari men det är ju helt omöjligt. Nåja, det blir nog bra ändå. Hon sa att så fort jag har ett besked om sommaren så ska vi kika på om jag kan lägga in någon semester då. Jag vill inte ha mer än 2-3 veckor ändå så det ska nog fixa sig.

Jag är totalt omotiverad att åka till universitet i morgon, men jag känner att jag måste... :arghh: Jag vill inte gå upp tidigt, jag vill inte åka buss, jag vill inte åka tåg... :crazy: JAg känner att jag har lagt ner den här kursen redan innan den är avslutad, inte bra alls... Tenta om en vecka och jag kommer ingenstans igen... Nåja det gick ju hyfsat sist ändå. :angel:
Jag längtar mest till nästa termin. :rofl: Även om jag blev påmind om hur omständlig den som håller i terminen är, helt underbart välkomstbrev som mest andades, "vi är bara intresserade av elever som är högpresterande" men ändå fyllt av syftningsfel, de förväntar sig att man lägger minst 40h i veckan på studierna och man bör inte ha något annat att göra, åtminstone inte dagtid. :angel: Så jag gissar att nattjobb är okej? :rofl: Nåja hen är bättre än hen låter även om hen är lite speciell. :D

Inte ätit på hela dagen pga ingen aptit, nu har jag smällt i mig både en rejäl portion glass och en kexchoklad, men är fortfarande hungrig.
Kanske borde göra ett försök med något lite ordentligare men jag orkar inte.

Visst är det nästan lite skrattretande? Heja dig! :D Jag har ju hållit på såhär förut också och minns att de första 3 dagarna utan godis brukar vara de värsta... Idag åt jag riskakor istället för godis, ska nog fortsätta med det framöver och se till att det alltid finns hemma också.
Man känner sig onekligen lite tragisk :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 788
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar