Ska ta ett varmt bubbelbad tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så hade jag också det. Är på tredje dagen utan godis nu och nu är huvudvärken över.Första dagen utan godis på evigheters evigheter, och jag har sån jävla huvudvärk nu att det känns som om skallen ska sprängas... Med lite tur gör det i alla fall att jag kan somna i hyfsad tid, istället för att hålla mig vaken halva natten med hjälp av någon jäkla sockerkick och därefter sova bort halva dagen, tappa kollen på allt osv. Nu får det lov att bli någon ordning på allt igen.
Grattis
Idag har vi haft pappas begravning. Tung och sorgligt, va längesen jag grät något så fruktansvärt. Men samtidigt känns det som en tung milstolpe är nådd, nu tittar vi framåt. Och hoppas att 2018 blir ett bättre år än 2017 var.
Tänker trösta mig med räkor till middag (kisse blir glad också). Vi kan ju säga att moster strikes again... så jag behöver muntras upp.
Idag har vi haft pappas begravning. Tung och sorgligt, va längesen jag grät något så fruktansvärt. Men samtidigt känns det som en tung milstolpe är nådd, nu tittar vi framåt. Och hoppas att 2018 blir ett bättre år än 2017 var.
Visst är det nästan lite skrattretande? Heja dig! Jag har ju hållit på såhär förut också och minns att de första 3 dagarna utan godis brukar vara de värsta... Idag åt jag riskakor istället för godis, ska nog fortsätta med det framöver och se till att det alltid finns hemma också.Så hade jag också det. Är på tredje dagen utan godis nu och nu är huvudvärken över.