Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om två dagar har det varit nio veckor av sjukhusvistelse och kaos.
Igår blev sparven betydligt sämre igen, reagerade inte alls på sånt som hon normalt sett protesterar mot för fullt och det blev stort pådrag med läkare, kirurg och undersökningar. Men nu verkar det ha vänt och allt som kollats hittills idag har sett bra ut, återstår bara en röntgen för att se att tarmarna ligger rätt också
Irak. Han har en polisanmälan som gör att han inte vill tillbaka (förutom att han tycker landet är skit då, förenklat), tar dom honom i tullen är det fängelse eller döden... För oss sett är polisanmälan inget allvarligt, den korta versionen är att han var lite för kritisk mot islam och vägrade gå med i armen/in i kriget mot IS...
Hans ombud finns i Stockholm, vi har väl ca 25 mil dit, så ett "spontanbesök" är inte så lätt gjort. att ta sig dit är väl ingen stor sak, men om han vägrar möte blir det jobbigare... Och jag vet ärligt talat inte om I orkar det. Jag får kontakta vilka jag vill, men han vill inte ha någon del av det längre.
Det har vi också sagt, att hemma hade vi turats om och dessutom kunnat ta med henne vid behov.@cili hoppas personalen skärper till sig.
Ni hade knappast suttit bägge med bebisen 24/7 om ni varit hemma.
Man måste få lov att pausa speciellt med det ni varit med om .
Har en jag känner som varit med om samma resa och hon fick alltså påminna personalen om medicin och mat till bebisen...
Jag bor granne med ett av deras anläggningar
Låter bra. jag har liksom kommit så långt promenader kan ge mig.Det är bra, ju närmare desto enklare. Ge det ett försök, jag avskyr gym men Friskis är snällt. Vi var allt mellan 18 och 85 på medelgympapassen.
Låter bra. jag har liksom kommit så långt promenader kan ge mig.
Till avloppen brukar jag köra en sån propplösare numera.. Dvs pulver man lägger ner i avloppet och häller kokande vatten. Kan det hjälpa dig?Gör rent avloppet i badrummet. Eller, jag försöker. Jag har en sån suuupersmart förvaring som hänger under handfatet. En väggmonterad låda liksom. Delen jag behöver ta bort och rensa får inte plats att svänga runt i den där lilla, jävla, smarta lådan, så jag får inte loss den. Suuupersmart förvaring. Jag behöver ett glas vin till.
Jag funderar på att gå full reset men men vet inte om jag har mentala styrkan just nu. Tänkte leva på rotfrukter i 16 v. funkade bra när jag tränade hårt förut.Jag kombinerade Friskis och viktväktarna, funkade för mig men var benhård. Började med pulverdiet i 8 veckor.
Jag tänkte göra det men var lite rädd att en katt hade petat ner nån hårnål. Hon stjäl dom från badrumsskåpet men jag löste det nyss, fick ta en skruvmejsel och lossa alltihop uppifrån handfatet...Till avloppen brukar jag köra en sån propplösare numera.. Dvs pulver man lägger ner i avloppet och häller kokande vatten. Kan det hjälpa dig?
Jag funderar på att gå full reset men men vet inte om jag har mentala styrkan just nu. Tänkte leva på rotfrukter i 16 v. funkade bra när jag tränade hårt förut.
Du tar ingen skada. men det är tufft och jag gillar inte rotfrukter. försökte för ett par år sedan förlorade snabbt i vikt men hade inte psyket att fortsätta.
Håller tummarna att det fortsätter så!Jag fortsätter att vara lite positiv bajs varje gång jag kommit.
Du får givetvis göra som du vill men det låter så jättetrist att endast äta rotfrukter. Blir du ens mätt på det?Du tar ingen skada. men det är tufft och jag gillar inte rotfrukter. försökte för ett par år sedan förlorade snabbt i vikt men hade inte psyket att fortsätta.