Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just haft ett stort bråk med "kära mor"
Jag känner mig helt övergiven. Jag försöker be om hjälp hos psyk osv, kontaktat PO men de har inte tid för bedömningssamtal förrän om ett par veckor osv. Jag mår skit och mitt liv går under, men det finns ingen hjälp att få var jag än vänder mig och ingen LYSSNAR. Utan alla har redan sin förutbestämda idé om vad mina svårigheter beror på, och då spelar det ingen roll vad jag säger.

Jag vill inte mer.

Vi kan lyssna. :heart

Igår fick jag ju då låna stallkompisens nordsvensk och jisses vad jag fick jobba för att få honom att gå framåt! Tur han är söt. Då min medryttarhäst är trasig tar jag alla chanser jag kan få att rida innan förlossningen om 6,5 vecka.
26112217_10155295079461376_2507163112008923733_n.jpg

Har formatterat och lärt mig ordentligt hur man använder style, table of contents och lists i word idag! Hela avhandling är nu helt perfekt upplags för att se perfekt ut (typ), är omåttligt stolt då jag av någon anledning var helt skräckslagen och säker på att jag skulle misslyckas. Nu har jag typ lagt in precis allt som ska vara där i dokumentet (t.om. mina appendix), mest för att jag kan trycka på rätt knapp och se hur table of contents, figure, appendix eller table listan uppdaterats helt perfekt :eek: Kommer med fasa ihåg mina försök att få till liknande saker på min kandidat uppsats för 8.5 år sedan. Antingen har word blivit bättre eller så är jag bättre på att trycka på knappar numera för det var faktist rätt så enkelt :D

Känner nu ett slags otroligt lugn, det är otroligt mindre stressande att få en ordentlig överblick över de saker som är kvar att göra och det känns som att det är helt möjligt att få det gjort innan Måndag (så länge hjärnan håller ihop och jag inte får totalt psykbryt på äckel personerna som kissar över hela toaletten på jobbet :yuck:).

MvH
Inglorion
Som argt lappade toaletten igår efter tredje dagen i rad med kiss överallt, använde inte ens ordet please någonstans. Det ni.

Hemkommen och slutkörd efter första dagen på jobbet efter julledigheten. Sov skitdåligt (drömde att jag inte kunde sova :cautious: ) och vaknade 05.30 med jätteångest. Trivs ju prima på jobbet så det är inte det. Tack och lov att det är en kort vecka O_o

Sitter och raggar hästar jag kan rida nu sista tiden inför förlossningen. Förutom nordsvensken kanske jag kan få låna hans hagkompis, en tinker. Den hästen är dock lite lurig ibland men jag ska bara rida på banan och då jag ridit barbacka i några månader borde jag sitta säkert nu när jag får ha sadel. :p Han skulle aldrig bocka på banan eller liknande heller.

Har hämtat två paket och lämnat ett på ica. Köpt skavsårsplåster, och en matlåda eftersom mitt bacon bestämde sig för att bli en kolbit :meh:
Det luktade bränt bacon i hela trapphuset och i min lägenhet :turd:

Orkar inte vara vaken så jag ska ta en tupplur... Igen :cautious:

Sover alltid bättre/lugnare dagtid än på natten, så jag tänkte försöka vara vaken några timmar i natt istället och få iväg lite viktiga mail osv. Nu kan jag ändå inte tänka klart (medicinlullig) så det är ingen idé att ens försöka just nu :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 885
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar