Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just haft ett stort bråk med "kära mor"
Jag känner mig helt övergiven. Jag försöker be om hjälp hos psyk osv, kontaktat PO men de har inte tid för bedömningssamtal förrän om ett par veckor osv. Jag mår skit och mitt liv går under, men det finns ingen hjälp att få var jag än vänder mig och ingen LYSSNAR. Utan alla har redan sin förutbestämda idé om vad mina svårigheter beror på, och då spelar det ingen roll vad jag säger.

Jag vill inte mer.

:heart:heart:heart

Känner mig som en isbit.. huvudvärken släppte lite efter en halvtimme i vilorummet men hoppas jag inte håller på att bli sjuk :cautious:
Bara för att alla andra är det behöver ju inte jag :cautious:

Ibland funderar jag på att flytta in i en lägenhet i stan... Eller åtminstone bo lite mer stadsnära... Telia cirkusen är helt sinnessjuk, teknikern som kom igår var enbart utskickad för att flytta tillbaka vårt hemnummer till vår adress igen. Problemet är bara att ledningen fortfarande är trasig, och felanmälan på den som jag gjorde finns inte i systemet, och den som skulle kolla på routern har heller inte fått någon felanmälan. :banghead::banghead::banghead::banghead: Så nu har teknikern gjort en felanmälan, han fick nämligen inte laga något själv, O_o för det var en annan grupp som gjorde sånt. Hej vad tidsbesparande sånt är, så för att vi ska få telefon och internet så ska de alltså skicka ut tre olika teknikergrupper? O_oO_oO_o
Sen blev det strömavbrott idag, men det berörde fler kunde så det kunde vattenfall åtgärda relativt fort. :D
Själv är jag mer eller mindre död idag, jag jobbade hela dagen igår på sonens fotbollscup som tävlingsledare, mina föräldrar gjorde en fantastisk insats (alltså föräldrarna i laget) men ett lag var det problem runt hela dagen av många olika anledningar. I finalen blev det dessutom en relativt svår skada på en spelare, det var gränsfall på att ringa ambulans, men föräldern ville hellre åka hem till sin stad och uppsöka akuten där istället för att bli fast på en sjukhus en timme bort. I och med att det är upp till föräldern så blev det så, en förälder som var sjukgymnast hjälpte till att lägga om skadan och stabilisera för bilfärd hemåt.

Om två dagar har det varit nio veckor av sjukhusvistelse och kaos.
Igår blev sparven betydligt sämre igen, reagerade inte alls på sånt som hon normalt sett protesterar mot för fullt och det blev stort pådrag med läkare, kirurg och undersökningar. Men nu verkar det ha vänt och allt som kollats hittills idag har sett bra ut, återstår bara en röntgen för att se att tarmarna ligger rätt också
:heart:heart:heart

Jag vill ha ett nytt jobb. Vad söker man när man har en väldigt smal universitetsutbildning? Kravet är att det är kontorstider och inte jättemycket kontakt med folk utöver kollegor.

Orkar inte med dagisfasoner längre så sade adjö till en vän som höll på att bete sig som folk gjorde på högstadiet. Nu orkar jag inte bry mig om det mer.
Ska till Skövde senare och umgås med barndomsvännen iaf. Käk och glass. Ska egentligen ta med mig en film men vet inte vilken av mina 250 filmer jag ska ta med...

Första träningspasset för året och på över en månad avklarat. Fruktansvärt blåsigt idag och det kändes som att jag höll på att blåsa bort stundtals, men nu känns det gött i kroppen och jag avnjuter lunch och en kopp te framför datorn.

Hemma igen. Veterinären kunde plocka ut nästan allt i grovtarmen som stoppat upp vilket gjorde att hon kunde känna en förstoppning även i blindtarmen :( så nu är det väl bara att be till högre makter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 907
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar