PEDER
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får göra som mig.Blev utskriven från Affektiva mottagningen i juni. Så nu väntar jag på en kallelse till Vuxenhab. Morsan lyckades få tag på dem igår (ungefär lika lätt som att få ett paket av PostMord...).Ska bli kallad dit på våren 2018. Så tills dess ska jag gå utan samtalskontakt och läkare...
Det har jag på min carreta, dom funkar utmärkt och har gjort i 4 år nu. + slitaget är obetydligt massor med mönsterdjup kvar. Brukar dock montera av o på dom under året för att inte fälgarna ska rosta fast.Då var nya däck till kärran beställda. 2,500:- och det blev året-runtdäck för jag vet av erfarenhet att tar jag sommar + vinterdäck så kommer dom att vara sönderspruckna innan dom ens är halvslitna så nu blir det dubbryckta på bilen vintertid också, det är väl bara att köra därefter och ge fasen i att ut och snurra när det är glashalt.
Kläder: bekväma byxor och tröja. Skor: buggskor helst, vanliga skor ger oftast för mycket grepp i golvet och kan skada knäna. googla på buggskor så hittar du lite olika alternativ. Tror mamma brukar träna bugg i danstossor, inget jag själv skulle göra då det inte är någon sula och jag hade då fått för ont i fötterna. Mina dansskor (dansar inte bugg) är såna med en tåsula och en hälsula, den är alltså öppen mitt under foten för att ge mer rörlighet. Jag gillar dom men jag dansar iof inte bugg men såna borde funka där med även om hel platt sula är bättre.Efter många om och men har jag anmält mig till en buggkurs jag har funderat på det till och från i ett par år nu men nu bestämde jag mig för att våga. Jag vet INGENTING om dans. Hur klär man sig för en nybörjarklass? Har man skor?
På väg till frisören nu med. De får snygga till det där på skallen en gång för alla nu. Massor med hår är trasigt så det blir nog lite kortare än vad jag är van vid. Jag kanske borde ha skruvat ner speglarna innan jag åkte..
Oj, speciella dojor? jag börjar på söndag hinner inte beställa så det får nog bli en tur till sthlm city gissar jagKläder: bekväma byxor och tröja. Skor: buggskor helst, vanliga skor ger oftast för mycket grepp i golvet och kan skada knäna. googla på buggskor så hittar du lite olika alternativ. Tror mamma brukar träna bugg i danstossor, inget jag själv skulle göra då det inte är någon sula och jag hade då fått för ont i fötterna. Mina dansskor (dansar inte bugg) är såna med en tåsula och en hälsula, den är alltså öppen mitt under foten för att ge mer rörlighet. Jag gillar dom men jag dansar iof inte bugg men såna borde funka där med även om hel platt sula är bättre.
Första gången blir det säkert mest basic med steg och så, men så fort det ska till snurrar vill du inte ha vanliga gympaskor, jag lovar googla buggskor Stockholm så kanske du hittar nån butik i närheten av digOj, speciella dojor? jag börjar på söndag hinner inte beställa så det får nog bli en tur till sthlm city gissar jag
Ja.. nästa vecka är ju full fart med skolstart så det är kanske smidigast att försöka komma iväg och ordna det när make och barn är iväg en stund på lördag.Första gången blir det säkert mest basic med steg och så, men så fort det ska till snurrar vill du inte ha vanliga gympaskor, jag lovar googla buggskor Stockholm så kanske du hittar nån butik i närheten av dig
Ja eller kör i strumplästen första vändan om det blir stressigt att hinna skaffa La till det i mitt förra inlägg men vet inte om du hann se detJa.. nästa vecka är ju full fart med skolstart så det är kanske smidigast att försöka komma iväg och ordna det när make och barn är iväg en stund på lördag.
Nej, det visar att du är mer eftertraktad än vad deras sambos är .Idag föll jag igen. Nu är det inte saknaden av M som är jobbigast utan vetskapen om att det enda jag duger till är att ha vid sidan av för att sätta på.
De senaste tre killarna jag träffat har visat sig ha sambo.
Nej, det visar att du är mer eftertraktad än vad deras sambos är .
Sen att dom är rövhattar som inte tar tummen ur och lämnar ett dåligt förhållande innan dom börjar se sig om efter nytt är inte något som du ska ta åt dig av!
Du är värd något bättre Kram!
KramIdag föll jag igen. Nu är det inte saknaden av M som är jobbigast utan vetskapen om att det enda jag duger till är att ha vid sidan av för att sätta på.
Idag föll jag igen. Nu är det inte saknaden av M som är jobbigast utan vetskapen om att det enda jag duger till är att ha vid sidan av för att sätta på.
Kram
Du duger absolut, däremot har du råkat ut för fel killar. Rövhattar.
Kram @Marita73 och grattis @Reykjavik!
Kl
Förhandlingen gick bra, vi har ajournerat oss för att räkna lite på varsitt håll. Jag vet precis vad jag kan göra för att få som vi vill så nu väntar jag bara på att gubbarna ska komma på det också och så har jag letat fram rubbat rosa garn