Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa en dressyrsadel. Att ha när medryttaren och jag vill rida samtidigt (två hästar, en sadel i dagsläget). Hittat en billig Stübben, borde jag slå till? Stübben är väl bra märke? Jag har noll koll på engelsk utrustning :o
Hmm då kanske jag måste skaffa nytt träns och tyglar med förstås. Ser ju lite kul ut med dressyrsadel, delade tyglar och stångbett.
Dom är hemska ,hårda o kantiga.

Det går alldeles utmärkt att dansa i tex pumps med lägre klack,dom har den sulan som behövs,lite glansig och slidebar.
Jag har stora svårigheter att gå i sånt med klack även om den är låg. Jag håller på att lära mig men jag vågar inte riktigt prova att dansa i det än :p

Dom är hemska ,hårda o kantiga.
Ja enligt de flesta men jag red i en dressyrstübben som jag aldrig ville gå ur :love: Hästen älskade den också, det var den enda sadel han slappnade av helt och hållet under och började jobba med ryggen. Jag var med som försöks person på en kurs för sadelutprovare, de plockade fram en sadel som enligt alla skulle passa honom perfekt, han hatade den, vägrade gå framåt och högg i luften :nailbiting: Stübben sadeln menade de var sämre för honom men höll med om att han var rätt tydlig med sina egna åsikter :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
562
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
42 775
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 094
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar