Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marita73 Sicken otur du haft som träffat rövhattar. Du är helt klart värd bättre! Sträck på dig. Du är eftertraktad
Allmänt:
Jag är fortfarande jättetrött. alltså trött så jag vill gå och lägga mig och sova.
Jag gör nog det då det vore ju trist om man köper dojor och så är det dötrist hoppas att man inte får en klumpfot till partner baraJa eller kör i strumplästen första vändan om det blir stressigt att hinna skaffa La till det i mitt förra inlägg men vet inte om du hann se det
Vinterväglag är ju nästan detsamma som söndersaltat eller torr barmark här så det ska nog funka bra, dessutom började jag ju köra bil innan vinterdäckslagen med sommardäck året runt och än har jag inte ens varit nära att hälsa på i varken terrängen eller baksätet på framförvarande bilist. Kör man med hjärnan inkopplad så ser man ju och känner när det är läge att lätta lite på hålfotsinlägget.Det har jag på min carreta, dom funkar utmärkt och har gjort i 4 år nu. + slitaget är obetydligt massor med mönsterdjup kvar. Brukar dock montera av o på dom under året för att inte fälgarna ska rosta fast.
Kursen råkar inte vara i en stad som börjar på N? En gammal bekant till mig ska dra igång en sån igen nu i helgen nämligen, hade ju varit himla roligt om det är den du ska gåEfter många om och men har jag anmält mig till en buggkurs jag har funderat på det till och från i ett par år nu men nu bestämde jag mig för att våga. Jag vet INGENTING om dans. Hur klär man sig för en nybörjarklass? Har man skor?
På väg till frisören nu med. De får snygga till det där på skallen en gång för alla nu. Massor med hår är trasigt så det blir nog lite kortare än vad jag är van vid. Jag kanske borde ha skruvat ner speglarna innan jag åkte..
Jag tror inte alls det är så utan att det säkert finns någon någonstans som har en annan uppfattning.Idag föll jag igen. Nu är det inte saknaden av M som är jobbigast utan vetskapen om att det enda jag duger till är att ha vid sidan av för att sätta på.
De senaste tre killarna jag träffat har visat sig ha sambo.
Jag tror inte alls det är så utan att det säkert finns någon någonstans som har en annan uppfattning.
Peppkram
Jag har nästan bara hört bra om Stübben, på min gamla ridskola har vi några som tagnerar typ minst 15-20 år och de håller fortfarande trots daglig användning.Funderar på att köpa en dressyrsadel. Att ha när medryttaren och jag vill rida samtidigt (två hästar, en sadel i dagsläget). Hittat en billig Stübben, borde jag slå till? Stübben är väl bra märke? Jag har noll koll på engelsk utrustning
Hmm då kanske jag måste skaffa nytt träns och tyglar med förstås. Ser ju lite kul ut med dressyrsadel, delade tyglar och stångbett.
Om Stübben är bra i den här situationen beror helt på hur hästen ser ut i ryggenFunderar på att köpa en dressyrsadel. Att ha när medryttaren och jag vill rida samtidigt (två hästar, en sadel i dagsläget). Hittat en billig Stübben, borde jag slå till? Stübben är väl bra märke? Jag har noll koll på engelsk utrustning
Hmm då kanske jag måste skaffa nytt träns och tyglar med förstås. Ser ju lite kul ut med dressyrsadel, delade tyglar och stångbett.
Om Stübben är bra i den här situationen beror helt på hur hästen ser ut i ryggen
TyresöKursen råkar inte vara i en stad som börjar på N? En gammal bekant till mig ska dra igång en sån igen nu i helgen nämligen, hade ju varit himla roligt om det är den du ska gå
Jadå, det är ett märke som står sigSjälvklart, passar sadeln inte är den ju inte bra. Men märket i sig är väl bra, som i bra kvalitet?
Då lär det inte vara samma, vad syndTyresö
Ja, det hade varit roligt annarsDå lär det inte vara samma, vad synd
Vilat en stund på soffan. Vill verkligen inte träffa folk i dag över huvudtaget. Vill bara bädda ner mig i soffan och stänga av en stund men jobbet kallar om 2 timmar.