Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sköljer aldrig ur tandkrämen Ser bara till att spotta ut allt noggrant och så låter jag tandkrämen ligga kvar och verka, det är det min tandläkare sagt åt mig att göra i alla fallGod morgon tråden.
Jag försöker vakna till liv men det går långsamt. Igår så stöp jag i säng direkt vid hemkomst. Vaknade imorses med hela munnen full av tandkräm. Hade nog bara spottat ut utan att skölja
Satan i gatan vad trött jag varit det sista. Gäsp
Jag sköljer aldrig ur tandkrämen Ser bara till att spotta ut allt noggrant och så låter jag tandkrämen ligga kvar och verka, det är det min tandläkare sagt åt mig att göra i alla fall
Jag väntar jag...
Så himla tjatig du är
Jag har dock inte lämnat kontoret eftersom det finns en TV där...
Edit: Leveransen ska alltså inte till kontoret utan ett förråd mindre än fem min bort.
EM-hoppning? (Jag längtar tills jag har jobbat klart och kan åka hem och se ifatt all ridsport )
*edit* Jag har faktiskt tvättstugan också, så så lat är jag inte :PBorde egentligen ringa massa företag, dricker kaffe och kollar på EM istället Får bli eftermiddagens projekt istället.