Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överlevde mötet. Jag får en kallelse om en månad. Men jag är tveksam om det faktiskt kommer fungera men ska väl ge det en chans. Jag mår lite bättre men inte bra. Just nu vill jag mest sova men det finns inte tid för dessvärre.

God morgon tråden.

Jag försöker vakna till liv men det går långsamt. Igår så stöp jag i säng direkt vid hemkomst. Vaknade imorses med hela munnen full av tandkräm. Hade nog bara spottat ut utan att skölja :rofl:

Satan i gatan vad trött jag varit det sista. Gäsp
Jag sköljer aldrig ur tandkrämen :o Ser bara till att spotta ut allt noggrant och så låter jag tandkrämen ligga kvar och verka, det är det min tandläkare sagt åt mig att göra i alla fallO_o

Jag sköljer aldrig ur tandkrämen :o Ser bara till att spotta ut allt noggrant och så låter jag tandkrämen ligga kvar och verka, det är det min tandläkare sagt åt mig att göra i alla fallO_o

Jag har en tandkräm man innte ska skölja ur som är extra flour men den är också mildare. Tog sambons och det smakar fortfarande tandkräm i hela munnen trots att det snart 'är lunch :D

Blev utskriven från Affektiva mottagningen i juni. Så nu väntar jag på en kallelse till Vuxenhab. Morsan lyckades få tag på dem igår (ungefär lika lätt som att få ett paket av PostMord...).Ska bli kallad dit på våren 2018. Så tills dess ska jag gå utan samtalskontakt och läkare...

Höll på att bränna ett gäng säkringar på lastbilschaufför:turd: :rage: :rage:

Idioten ringer först när han står på plats (det var sagt att det skulle aviseras i förväg och alla andra som hämtat och lämnat gods här har fixat att göra det...). Jag säger att jag åker ner direkt, då snäser puckot att han inte har tid att vänta. När jag kommer ner (körde inte direkt långsamt kan vi säga, det tog kanske två minuter) håller han på att lasta av på fel ställe och gapar på mig när jag säger att det inte går att lasta ur där han hade tänkt sig.

Fan vilken dålig dag han fick sedan :devil: :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
562
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
42 336
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 089
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka