Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde en stamtavla på min häst nångång när jag inte hade nåt för mig, men engelska fullblod är tämligen lätta att följa, speciellt om dom har meriterade föräldrar. Easy peasy liksom.
Kollade just, hon var med mig ganska länge -98 till 05.
Man saknar dom när dom åker :(
Jag fick ju ha Madam i 17 år innan hon blev tvungen att gå över regnbågsbron och ju tightare man blir med dom desto större blir saknaden efter dom och hon var ju minst sagt speciell. :love:

Nu ligger lastkorgen till släpet uppochner i verkstan med axeln inmätt så imorgon kväll blir det borra och svetsa. Materialet jag hämtade blir lite kraftigare än dagens kärror men jag vill inte åka ut på vägarna med nåt rassel, jag är ju inte ensam på vägen och släp ska vara i minst lika gott skick som dragfordonet anser jag. Jag har haft en diskussion med en gammal kompis om just släp, istället för att köpa riktig halkskyddad flakplyfa ska han ta OSB-skiva till flaket eftersom han är för snål för att köpa riktigt material. Idiot! :banghead:

Gjorde en stamtavla på min häst nångång när jag inte hade nåt för mig, men engelska fullblod är tämligen lätta att följa, speciellt om dom har meriterade föräldrar. Easy peasy liksom.
Kollade just, hon var med mig ganska länge -98 till 05.
Man saknar dom när dom åker :(

Hästen var av olika blodslinjer och det var innan det fanns så mycket tillgängligt på internet så jag bläddrade rätt hårt i mina böcker kan jag säga.

Stort grattis på födelsedagen @Reykjavik! :banana:
pcb-motherboard-technology-theme-cakes-cupcakes-mumbai-21.jpg

God morgon tråden.

Jag försöker vakna till liv men det går långsamt. Igår så stöp jag i säng direkt vid hemkomst. Vaknade imorses med hela munnen full av tandkräm. Hade nog bara spottat ut utan att skölja :rofl:

Satan i gatan vad trött jag varit det sista. Gäsp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
562
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
74 75 76
Svar
1 515
· Visningar
42 047
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 072
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar