Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en timme med röjsågen och sett till så att det är rent under alla el-trådar - jag kommer att ha träningsvärk imorgon :crazy: Men fint blev det :up:
Sedan städade jag BARNETS godislåda i kylskåpet, har kastat en kasse med 3 kg godis som datumen gått ut på (och då menar jag ÅR-tal :p) :oO_o
Jag har inte producerat en godisråtta iallafall... :D

blä, känner inte för något i dag. Träffade en gammal vän idag och lärde att exet är en större RH än vad jag trodde.

Var upp till grannen en sväng, deras Berner Sennen kände sig bortglömd sa han och blev helt i extas när jag kom, han höll på att ta livet av mig, både tugga på mig, :eek: försöka pussa ihjäl mig :crazy: :heart och så skulle han sitta i knät också. :laugh:
Alltså, en 45 kilos lurvhög i knät när man sitter på en stol blir "lite" mycket och speciellt som han skulle gosa samtidigt. :rofl: :love:

Skurit ut en stor bild som jag ska sätta på en kasse åt mamma. Bilden här nedan är den jag gjort från, alla linjer är kvar, och det "emellan" har jag rensat bort. Den är 30 cm hög och tog en halvtimme att rensa, men snicksnackade lite med @ainasoja under tiden :)
Nu duscha och sen sova!
dd9fedb8cfc43fbcb3b07d288d50e7b5--chakra-yoga-chakra-art.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
563
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
75 76 77
Svar
1 528
· Visningar
42 963
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 094
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka