Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sååå trött!
Knappt kunnat sova på flera nätter iom ont i kroppen och hund som bökar runt och stångar mig med tratten.
Tror medicinerna gör att hon blir påverkad i magen med. Trots 3 måltider dygn skriiiker magen på natten. Så jag får gå upp och göra en 4:e måltid för att kunna sova.
Vill bara vara hemma idag! Men icke!

Ska iaf få behandling av pojkvännen idag. Då borde jag kunna sova bättre.

Sista dagen innan det är dags för fsk igen imorgon för dottern. Nu får vi se om vi ska gå vidare med hennes talsvårigheter eller om vi ska vänta ut det.

Varit en snäll mamma och skjutsat barnen till skolan, det tomma kylskåpet kan ha något med det hela att göra också :angel: Sonen lite kravlig men ingen feber så han fick lov att gå men jag har mejlat hans lärare och läraren skulle kolla av läget under dagen. Dumt att komma efter redan från början. Dottern verkar otroligt peppad, även om det ligger ett tufft år framför henne med nationella prov.

Strålande fin morgon med utsläpp av hästar. Min lilla bruna hade brått i dag och körde skolor över mark i boxen. Väl i hagen for han runt en repa men gräset lockade mer. Jag fixade iordning stallet men blev hungrig så ridningen får anstå till senare i dag.

Nu är jag vaken "på riktigt" efter ha klivit upp kl.7 :eek:, skjutsat BARNET till skolan (ny klass och skola, så jag stannade några minuter), åkt hem igen, matat katten, kollat av hästarna, sms-konversation med hovis, kokat kaffe, fått mitt kaffe och en smörgås... *pust* O_o
Och detta ska kallas semester :rage:
:D

Precis pratat med vården igen. De hänvisar till sjukgymnast, som vanligt. Jag är skeptisk. Har hittills aldrig fått nån vidare hjälp av sjukgymnastik vare sig med rygg eller höft. Bortkastade pengar men vad har jag för val?

Sitter i soffan med andra kopp kaffen. Varit med barnen till skolan på morgonen då lillskruttan börjar första klass. Men hon behövde inte mig länge. Så nu får jag några timmar själv hemma tills de kommer hem med skolbussen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
559
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
71 72 73
Svar
1 447
· Visningar
40 088
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka