Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte jag skulle gå och duscha upptäckte att min strumpa sitter fast på min hö häl :nailbiting::arghh:
Funderar på vad jag gör nu,duschar med strumpan på o hoppas den lossnar eller dra loss den och få halva hälen skinnflådd :nailbiting:

Vitfläcksjukan och den fastklibbade strumpan är borta,skinnet på jätte blåsan sitter kvar och den är tömd för 5e gången idag,får nog kika på skavsårsplåster i morgon så inte hundstackaren blir lidande av min dumhet.

@dobbis: Skavsårsplåster är bra, men annars tror jag att lufta är att föredra. Blåsor tar sådan tid att läka :eek:

Du får gå i flip-flops! :angel:
Kommer inte in ett par i mitt hus :yuck: :turd:fula.
Något måste jag göra,vovven vill ju gå promenad som vanligt och det går inte om jag inte sätter plåster på då alla skor med häl kommer skava av hela skinnfliken och då kommer det göra riktigt ont.:nailbiting:

Kommer inte in ett par i mitt hus :yuck: :turd:fula.
Något måste jag göra,vovven vill ju gå promenad som vanligt och det går inte om jag inte sätter plåster på då alla skor med häl kommer skava av hela skinnfliken och då kommer det göra riktigt ont.:nailbiting:
De kan stå utanför på trappen :angel::D

Men jag förstår dig. Det är vedervärdigt att ens gå utan skor när man har skavsår, med skor är ju tortyr. Hoppas det försvinner fort :nailbiting:

Irriterande! Jag gjorde en rejäl frukostmacka att ta med mig till jobbet men fick jag med mig den? Nope, den ligger hemma i köket och blir förstörd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
559
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
70 71 72
Svar
1 433
· Visningar
39 489
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka