Lite så ja, men maken har varit ute och kan inte se att det brinner eller kommer rök nånstans ifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite så ja, men maken har varit ute och kan inte se att det brinner eller kommer rök nånstans ifrån.
Tack men håret har redan drabbats av den och jag försöker dölja den duktigt men ganska blandat resultat iblandDå kan du få min vita fläcksjuka också täcker från hår till tå
Då får jag väl gå och duscha o skrubba bort alla fläckar om du inte ville ha dom ,det är ett att måla tak.Tack men håret har redan drabbats av den och jag försöker dölja den duktigt men ganska blandat resultat ibland
Men det mörklila underhåret blev faktiskt bra
Jag hade duschat med strumpan och tagit bort den när det är uppblött.Tänkte jag skulle gå och duscha upptäckte att min strumpa sitter fast på min hö häl
Funderar på vad jag gör nu,duschar med strumpan på o hoppas den lossnar eller dra loss den och få halva hälen skinnflådd
Varför har du lämnat iväg för??Har just lämnat iväg trasselsudden och jag saknar honom redan och katten letar vart han tagit vägen
Kommer inte in ett par i mitt hus fula.@dobbis: Skavsårsplåster är bra, men annars tror jag att lufta är att föredra. Blåsor tar sådan tid att läka
Du får gå i flip-flops!
Ingen hundvakt när han jobbar o frugan bortrest.Varför har du lämnat iväg för??
De kan stå utanför på trappenKommer inte in ett par i mitt hus fula.
Något måste jag göra,vovven vill ju gå promenad som vanligt och det går inte om jag inte sätter plåster på då alla skor med häl kommer skava av hela skinnfliken och då kommer det göra riktigt ont.
Nej vad surt! Så drygt när man glömmer sådant, speciellt om det ligger framme ocksåIrriterande! Jag gjorde en rejäl frukostmacka att ta med mig till jobbet men fick jag med mig den? Nope, den ligger hemma i köket och blir förstörd.