Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterande! Jag gjorde en rejäl frukostmacka att ta med mig till jobbet men fick jag med mig den? Nope, den ligger hemma i köket och blir förstörd.
Inför Buketräffen i somras glömde jag precis exakt all mat hemma, inklusive ett par tryffeltårtor. Vi fick panikhandla i närmaste Ica-butik. Vinet hade jag i alla fall kommit ihåg att ta med. Alltid något.

Maten kunde räddas av grannarna.

Jag har verkligen slavat i koket pa riktigt i dag. Ett stycke smorgastarta med laxrora, skagenrora och aggsallad star i kylskapet och vantar pa att fa de sista detaljerna i morgon bitti.
I ett svagt ogonblick lovade jag nagra kompisar att vi skulle ha "eclips party" da vi bor sa det blir total solformorkelse har i morgon. Det borjar 9:06 ... solen kommer att vara totalt skymd 10:17 till 10:18, (en hel minut:p) och sedan glider manen ivag igen och solen tar en dryg timma pa sig att komma fram.
SA ... vi har vin och smorgastarta, tre gaster som sover over och fler som kommer i morgon bitti. Nu ar jag helt slut och tanker inte gora manga knop nar det har ar over:cautious:

Jag har verkligen slavat i koket pa riktigt i dag. Ett stycke smorgastarta med laxrora, skagenrora och aggsallad star i kylskapet och vantar pa att fa de sista detaljerna i morgon bitti.
I ett svagt ogonblick lovade jag nagra kompisar att vi skulle ha "eclips party" da vi bor sa det blir total solformorkelse har i morgon. Det borjar 9:06 ... solen kommer att vara totalt skymd 10:17 till 10:18, (en hel minut:p) och sedan glider manen ivag igen och solen tar en dryg timma pa sig att komma fram.
SA ... vi har vin och smorgastarta, tre gaster som sover over och fler som kommer i morgon bitti. Nu ar jag helt slut och tanker inte gora manga knop nar det har ar over:cautious:
Har du något bra recept på äggsallad? Åt det på båten och det var ju himlarns gott! :d

Har sovit alldeles för dåligt. Jag vet att mina reaktioner är inom spannet för det normala, men det känns ändå som att jag blivit knäpp :(

Jag har så många vanor kopplade till en viss person och jag kommer på mig själv att börja på meddelanden om och om igen :down:

Du vet att vi tre systrar alla har barn med män med samma M-namn? :D
Det är åtminstone inte samma människa! :rofl:
M-namn är smittsamma? :cautious:

Isch! Jag vet fan inte hur man ska hantera det här. Vi träffades i två månader och jag föll så hårt och snabbt så jag vet inte vad. Nu har det gått fyra veckor, det borde ju lätta någon gång :arghh:

Kramar :heart
Förstår precis, det känns som att det borde komma en nedförsbacke men det gör fasiken inte det. Man får distrahera sig med djur :love:

*kram* :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
560
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
71 72 73
Svar
1 447
· Visningar
40 179
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka