Ibland får man lite "röda flaggor", då skickar man tillbaka till läkare för utredning av dom innan man kan gå vidare. Det är en säkerhetsgrej, för att inte missa allvarliga sjukdomar. Om det var så i ditt fall kan jag dock inte sia om eftersom jag bara vet ungefärlig smärtlokalisation och inte träffat dig eller läst din journal. Men det kan alltså ha funnits anledningar till att man inte gjort en ny bedömning och ändrat behandlingsplanen.
Visst är du från skaraborgsområdet? Om du vill så skicka ett pm med vilken ort du utgår ifrån (och vilka sjukgymnaster du redan besökt) så kanske jag kan tipsa om någon
Höften ligger hos ortopeden nu, väntar på remiss. Det lär dröja. Läkaren var inte särskilt intresserad av att utreda vidare alls efter att sjukgymnasten skickat tillbaka mig.
Senaste sjukgymnasten jag träffade tyckte jag skulle sälja hästarna innan vi fortsatte med nån behandling
Ryggen är akut, jag har så ont att jag inte kan jobba = inkomstbortfall. Att då få lite enkla övningar som är tio resor lättare än vad jag tränar i vanliga fall och i princip vara hänvisad till att bita ihop och se glad ut känns inte särskilt lockande.
Jag är jävligt trött på vården och alla anslutna till den.