Jag hatar verkligen att översätta technical papers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det är nu jag känner att vifta på svansen kanske inte var så illaPå sista praktiken hade vi patienter som fick ligga på golvet och göra halva snöänglar med ena benet i hala byxor på halt golv . Vissa övningar låter fånigt lätta, men det satte igång cirkulationen och lindrade besvär hos flera höftpatienter. Den sjukgymnasten körde dock stenhårt på att patienterna aldrig fick uppleva smärta av övningarna, därav nivån.
Rimliga gränser... Vad är det?Tröstshoppa är bra (inom rimliga gränser)
Har du något bra recept på äggsallad? Åt det på båten och det var ju himlarns gott!
Ingen jag känner får hjälp av dom. Verkligen att kasta pengarna i sjön att gå dit. Mig förstörde dom min nacke på 2001.Precis pratat med vården igen. De hänvisar till sjukgymnast, som vanligt. Jag är skeptisk. Har hittills aldrig fått nån vidare hjälp av sjukgymnastik vare sig med rygg eller höft. Bortkastade pengar men vad har jag för val?
Tack!hardkoka nagra agg och finhacka dem nar de har svalnat sa de ar kalla. Blanda i finhackad cellery och graslok (eller var lok) och kanske 1/2 dl creme fresh (till 5-6 agg) och ett par matskedar majonnas och antingen en halv matsked senap "yellow mustard" (vilket ar det normala) eller Kalles Kaviar om man ar Svensk och har tillgang till det.
Jag anvander mer Kalle's an jag skulle ha anvant Yellow Mustard, men smakar mig fram till hur jag vill ha det.
Sedan blir en matsked finhackad persilja, dill, eller vilken gron kryddvaxt som helst (som man tillfalligt foralskat sig i) supergott ocksa.
Jag mailar till SVT angående kommentatorerna under ridsport
Precis pratat med vården igen. De hänvisar till sjukgymnast, som vanligt. Jag är skeptisk. Har hittills aldrig fått nån vidare hjälp av sjukgymnastik vare sig med rygg eller höft. Bortkastade pengar men vad har jag för val?
Sitter och funderar på det där med båtnamn
Vår stora heter Oktopussy (ja det är stavat med K ) vi pratade om att byta när vi köpte men har inte kommit till skott.
Nya lillbåten vi kollade på igår är döpt till Oddmary
Alltså hur kommer man på namnet Oddmary? Ja och hur tänker man när man döper en på till Oktopussy
Visst det är kul med fantasifulla båtnamn men ändå
@hastflicka
Precis samma som jag har,det gör ont mitt på rumphalvorna och i höfter+en bit ner på låren men det är nerver i kläm i övergången länd/korsrygg.
Men innan det upptäcktes blev jag HD röntgad med A
Jag har blivit erbjuden OP men tackade nej pga eftervården då jag är singel med hundar och behöver ta bilen för att handla,sen var det en massa andra saker man heller inte fick/kunde göra i typ 6v.Oh, och Maken's kusin i Sverige fick veta av Svenska varden att man inte kunde operera stenosis for da kunde man do. Hon fick betala operationen sjalv ... da gick det bra och man behovde inte do.