Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hastflicka
Precis samma som jag har,det gör ont mitt på rumphalvorna och i höfter+en bit ner på låren men det är nerver i kläm i övergången länd/korsrygg.
Men innan det upptäcktes blev jag HD röntgad med A :D

Det där är ju samma smärta som jag dras med :crazy:
Jag har ett mindre diskbråck i ländryggen men just det göra sällan ont. Men den andra smärtan är ju förjävlig! Och dom hittar inget fel....

Kontaktar vc som inga tider har för ögat
Kontaktar ögon som tycker att ja men det ska din sköldkörtelläkare kolla först. Öh har jag inte haft nån sen Uppsala.
Hoppas på tid nu till ögon för värken är olidlig

Första dagen på nya jobbet och hjärnan är mos. Tanken på röran av flyttkartonger och avsaknaden av mat hemma får mig att vilja sjunka ner i en soffa här på jobbet och stanna där.

Nu vet jag varför åldringar släpar tofflorna,det tog nästan 8km att komma på.
Och ja jag glömde köpa skavsårsplåster då jag blev störd av att det var lika mycket kö på kanalen som på Essingeleden i rusningstrafik med bara 1 körfält öppet,det tog 25 min att släppa igenom 19 båtar varav bara 4 var svenska resten var tyskar. Och jag stod som bil nr 2 på bron så jag hade ingen möjlighet att vända o köra andra vägen,efter det så var det trafikkaos i hela byn (vi har bara en genomfartsväg)
Och för första gången på 3 mån var det bara 4 husbilar vid min sluss (finns plats för 20st)

Ätit middag. Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfika och dumburken. Vet ej vad det är på tv i kväll?:confused: Den bästa veterinären iaf tror jag:banana:
Ute så ösregnar det...:mad:
I morgon är det jobbardag igen, så det är bara att ställa väckarklockan på 5.45:wtf:
Knäf-n:devil: värker mer än vanligt idag. Fick tid hos min Husläkare på Vc - 29/9:rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
560
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
71 72 73
Svar
1 456
· Visningar
40 646
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka