Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är helt pantad och redo för sängen efter första jobbdagen efter semestern. Det blev en väldigt intensiv dag och ja, jag är dödstrött helt enkelt. Men ska väl åtminstone göra en macka innan läggdags ;)

Mina första övningar var vifta på svansen :arghh::mad::down:
Det var ju det jag tyckte att du haft lite hög svansföring på sista tiden. :p

Jag vet mycket väl vad det smakar när ryggen säger upp sig för min är ju kass, det gäller att fortsätta belasta efter stretchning men bara lite annars lägger ryggen av helt och då är det bara alldeles för liten neoprene"korsett" som hjälper tillsammans med kamfersalvan från Granngården, har jag tur blir det bra på 2-3 dar, skiter det sig blir det 3-4 veckor. :wtf:

Jag är helt sjukt trött efter att jag bara fick tre timmar sömn i natt. I morgon ska jag också gå upp klockan 5, för bilen är reparerad och måste hämtas.

Har så ont att jag inte kan somna. Dumma kropp! Imorgon ringa sjukgymnast och hoppas de har snabb tid. Annars vet jag inte vad jag ska göra... VC verkar ju ha gjort sitt lät det som på telefon idag. Orkar inte tjata för att få hjälp. Behöver en tid för min huvudvärk också, men den lär väl nonchaleras bort med en Alvedon den med...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
560
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
71 72 73
Svar
1 456
· Visningar
40 646
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka