Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vinter? Snö? För att ordagrant citera "Mäla" som kör bärgare här "ska du ha stryk din jävel?" :rage: Han är 2 meter lång, byggd som en oxe och helt livsfarligt råstark samt har kort stubin när det behövs, annars är han kul att retas med. :p
Haha, Mäla! Då måste du bo i samma trakter som mig, jag jobbar på skroten "inne i stan" och har mycket samarbeten med honom ;)

Haha, Mäla! Då måste du bo i samma trakter som mig, jag jobbar på skroten "inne i stan" och har mycket samarbeten med honom ;)
Ja vi bor i samma trakt, jag bor dock mellan "metropolerna" Flen och Kattne ute på vishan. :D Jobbar du i kundtjänst / vågen? Isåfall har vi träffats för inte så länge sen när jag levererade 3 fat fragg. :)

Asså en kollega talade precis varmt om en bok hen läser. Där en ande talar om för en person vilka sjukdomar människor personen möter har. Och att utmattningssjukdomar och fibro beror på ett virus som botas av grönsaker och massa frukt. Hur mycket frukt som helst ska man äta! Även diabetiker ska äta massa frukt för det är inte farligt vad än dietisterna säger. Det är för mycket animaliska fetter som är farligt för diabetiker, inte socker. Hen ska prova äta såhär ett halvår framöver och se om det hjälper. Jag kunde inte hålla mig utan råkade säga att jag är glad att hen inte är diabetiker för det vore synd om hen dog. :o
(Klart tex spenat och frukt full med vitaminer osv är bra, men att det tar ihjäl ett virus som gömmer sig i bl.a. levern och sköldkörteln och blommar ut i utmattning och fibro, asså nä. Nej bara nej.)

Ja vi bor i samma trakt, jag bor dock mellan "metropolerna" Flen och Kattne ute på vishan. :D Jobbar du i kundtjänst / vågen? Isåfall har vi träffats för inte så länge sen när jag levererade 3 fat fragg. :)
Japp det gör jag :up: Ja det måste vi ju ha gjort då, nu försöker jag ju komma ihåg vem du kan vara, det är ju ganska mycket folk som kommer och går här :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
560
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
40 808
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka