Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det luktar kräk i mitt tåg!!
OMFGFör att den var från häromdagen, legat inplastad i ett kylskåp. Då kan man tydligen inte äta den. Endast om den är dagsfärsk
Jag vet PT, KK, VD, FWB, CEO, BFF och några till... men vad är en BS?I em kommer min BS hem till mig. Vet ej vad vi ska göra dock...
Boende stödjareJag vet PT, KK, VD, FWB, CEO, BFF och några till... men vad är en BS?
Om jag så vill äta en 3 veckor gammal möglig smörgås så ska han skita i det rent ut sagt!OMFG
Snacka om att ha problem, om du vill äta en gammal smörgås är det ju helt klart ditt problem
Sen räknas inte en dag som gammalt i vårt hushåll. Gammalt är det först när det knackar på kylskåpsdörren och vill gå ut själv
Haha, Mäla! Då måste du bo i samma trakter som mig, jag jobbar på skroten "inne i stan" och har mycket samarbeten med honomVinter? Snö? För att ordagrant citera "Mäla" som kör bärgare här "ska du ha stryk din jävel?" Han är 2 meter lång, byggd som en oxe och helt livsfarligt råstark samt har kort stubin när det behövs, annars är han kul att retas med.
Ja vi bor i samma trakt, jag bor dock mellan "metropolerna" Flen och Kattne ute på vishan. Jobbar du i kundtjänst / vågen? Isåfall har vi träffats för inte så länge sen när jag levererade 3 fat fragg.Haha, Mäla! Då måste du bo i samma trakter som mig, jag jobbar på skroten "inne i stan" och har mycket samarbeten med honom
Japp det gör jag Ja det måste vi ju ha gjort då, nu försöker jag ju komma ihåg vem du kan vara, det är ju ganska mycket folk som kommer och går härJa vi bor i samma trakt, jag bor dock mellan "metropolerna" Flen och Kattne ute på vishan. Jobbar du i kundtjänst / vågen? Isåfall har vi träffats för inte så länge sen när jag levererade 3 fat fragg.
Alltså... vafan ska "Stallet istället" föreställa? Jag vill bara sjunka genom jorden...