Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar ett sånt där kreatur att busa med, retas med, tjaffsa med, mysa med och kela med. Jag får nöja mig med att göra sånt med grannens sura arab nån gång ibland, han är kul för han kan tvärtända och försöka jaga mig ur hagen,,,,,går sådär, för han vet att det KAN finnas en morot i nån ficka.Promenerat ute med ponny och sambo även idag. Det blåste som sjutton, så hon var på tårna och visade en del av sitt tidigare beteende (men inga bett, bara sura öron). Men vi redde ut det smidigt och hon börjar följa väldigt fint nu.
Ser fram emot att försöka dra fram några bommar att leka med i veckan som kommer, det känns som att damen måste få lite nya utmaningar nu.
Och för att fortsätta på samma tema kollar jag på prisutdelningen i fälttävlans-EM, så himla roligt med svensk medalj!
Vi har haft utställningstjofräs för araber i helgen. Jesus vilken jävla ljudnivå! De har fan inte slutat gnägga en sekund.
Så skönt nu när de åkt!
Vovvi är jättemkt bättre nu. Blödningar, svullnader etc har minskat rejält sen igår. Vet inte om det är att jag lampat henne några ggr eller om det skulle läkt så bra iaf. Fortsätter med lampan!
De är sociala hästar
Vinka på Erik från mig (han o jag har tränat hund ihop i flera år)Sitter och väntar på Jerka i Parksnäckan
Fick bli en kebabtallrik idag, rätt sliten sen gårdagen. Både trött och frysen och haft huvudvärk. Skulle verkligen behöva städa men jag pallar fan inte.