Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud... det kan bli spännande!Jag får en stilla undran om hur de hade tänkt toppa det till nästa födelsedag... och nästa och nästa...
Grejen är att detta par inte gillar att stå i centrum, därav trodde vi och andra att ett överraskningsbröllop kunde vara något för dom eftersom det inte skulle lägga lika mycket fokus på brudparet jämfört med vid en mer traditionell variant. Men vi hade felVi bjöd inte ens så många på namnkalaset du måste hålla oss uppdaterade på kommande kalastillfällen! Jag menar, hur kommer inte ett riktigt bröllop att bli?!
Svenska bönder . Det har inte varit några liknande ettårskalas i bekantskapskretsen tidigare (och det finns ett gäng barn som firats). Vanligtvis skickas en inbjudan via messenger eller möjligen att ett event läggs upp på fb, men aldrig med svarskrav.Det kan vara en kulturell grej. Nu vet ju jag absolut ingenting om de personer du var på kalas hos, men jag hade tidigare en kollega från Bosnien. När hennes barnbarn fyllde ett år hade dom den typen av fest. Hyrd lokal, inbjudningar osv. Det var så man firade just ettårsdagar tydligen.
Har ni blåst, vi har spöregn som kommer o går.Hade räknat med att koka kräftor idag. Det blåste dock för mycket på sjön så gubben får göra ett nytt försök senare idag.
Jag har ett golv i gästrummet
Nu har vinden stilla sig. Nu regnar det och åskar i stället.Har ni blåst, vi har spöregn som kommer o går.
Här är det ömsom sol ömsom riktiga skurar.Nu har vinden stilla sig. Nu regnar det och åskar i stället.