Tranås??Mycket bilar som åker, de flesta fina men vissa inte riktigt lika fina
Vinet var inte nå gott så funderar på att hälla ut det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tranås??Mycket bilar som åker, de flesta fina men vissa inte riktigt lika fina
Vinet var inte nå gott så funderar på att hälla ut det
Det gråa var riktigt snyggt@ainasoja så här såg det ut när jag köpte det,förutom att jag just dragit ner hela balkongen med ett snöre o bilen
Och såhär såg det ut förra hösten
Numera är även hö delen panelad mm.
Nope SmedjebackenTranås??
Ja men typ. Jag öppnade en flaska vin. Det var surt som fan så jag hällde ut det. Öppnade en ny flaska vin, snäppet bättre men nja, drack ett haft glas och flarran står i kylskåpet, det kanske smakar bättre imorgon Sen gav jag upp vinet och tog en cider... Roligare än så blev det inteEn cider? Ja är det lördag så är det...
Nej och här öser regnet ner.Ska strax ge mig ut och försöka se stjärnfall. Har någon sett några ikväll?
Ska gå ut med så ska spana, visste inte om det.Ska strax ge mig ut och försöka se stjärnfall. Har någon sett några ikväll?
Nej och här öser regnet ner.
Jag råkade prata svenska i London och fick ett svar jag nästan förstod innan jag insåg att personen pratade norska.
Norska begriper jag knappt i normala fall men det kändes så smidigt och bekant just då.
Danska är totalt hopplöst att begripa, kompisens sambo är dansk och hon får glatt tolka åt mig nästan varenda ord som grötas fram
Ska strax ge mig ut och försöka se stjärnfall. Har någon sett några ikväll?