Jag ligger och funderar på om jag ska springa en runda eller om jag ska ta ut cykeln igen.Fortsätta sova eller gå upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ligger och funderar på om jag ska springa en runda eller om jag ska ta ut cykeln igen.Fortsätta sova eller gå upp?
Så elakt du som visste om det och skulle ha koll på dom.Nix, massa oförskämda moln
Har har det regnat lite inatt, hela 2 mmDet regnar.
Jag kom ut med cykeln en sväng, mycket lugn tur. Väntar på att det ska börja regna här med.Hade bestämt mig för att sticka ut och cykla. Men när jag fått på mig kläderna och ätit frukost hade himlen hunnit öppna sig.
Jag kom ut med cykeln en sväng, mycket lugn tur. Väntar på att det ska börja regna här med.
Jag hoppas kunna ta mig ut i eftermiddag istället. Måste åka och handla lite till ungarna inför skolstart först bara...Jag kom ut med cykeln en sväng, mycket lugn tur. Väntar på att det ska börja regna här med.
Jag använde WPS knappen på modemet så slipper man slå in koderna på mobiler och datorTelia killen som skulle komma på måndag ringde plötsligt och stod utanför dörren. Jag drällde runt i en t-shirt och pyjamasbyxor med grejer över hela lägenheten - måste diska och städa men var för lat idag. Där ser man varför man aldrig ska skjuta upp saker till morgondagen.
Tydligen är telefonjacket jag har fel - trots att Telias support svor att det inte var det - så nu måste jag dra en ethernet kabel från hallen via vardagsrummet till sovrummet där jag har datorn. Yay. Jag hatar att spika fast kablar och det fungerar aldrig för mig. Jag spikar och spikar och måttar fel och den fastnar inte och jag slår mig på tummen. Vet inte om 20m räcker eller om jag ska köpa en 30m. Så just nu ligger det kablar över hela golvet som jag vet att jag kommer att snubbla på någon gång. Dessutom nytt modem så nu måste jag skriva om WiFi lösenord på platta och mobil.
Katten blev galen när teliakillen var här och for runt som en galning och skrek och försökte hoppa ner på modemet och upp på ryggen på killen. Han såg lite förskräckt ut och fråga försynt om hon gick ut. Hon for verkligen runt som hon aldrig gör, tycket uppenbarligen att det här var bland det roligaste som hänt och lät som en mistlur.
Dessutom när han låg och mekade med telefonjacket i hallen passade hon på att lägga en rejäl korv i lådan som också står i hallen uh, lite mer än en meter från uttaget. Artig som han var sa han ingenting om stanken som uppkom
Positivt: slängde stenhårda misslyckade chokladsnitt och medelvärde på socker 5.9 Sitter och läser en fanfic som är så jäkla bra att jag får ont i magen av den.