Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smart! Sist kunde jag dock inte ens gå ner för trappen efter passet. :D men typ innan yinyogan vore nog inte alls en dum idé! Kul med dans, det skulle jag också vilja prova!

Det kan jag tänka mig! Nu är jag ju helt lost och då blir det "läskigt". Har tänkt gå dit nån gång när det är tomt och känna mig för i lugn och ro. :) jag vill gärna gilla det så måste ju börja nångång!

Jättegärna, vad snällt! Jag tror jag blir lite extra lost just för att jag inte har någon plan eller susning om hur man egentligen gör när man styrketränar liksom. :laugh: Så det vore guld med ett program!
När du signade upp dig, hade inte du någon genomgång med tränare? Det ingick iaf på mitt Må bättre. Först en gång där vi pratade lite om jag hade några problem, vad jag ville få ut av träningen osv. Sen en uppföljning (det är det jag har imorgon). Det är ju viktigt att få en genomgång av maskinerna man tänker använda sig av så man gör rätt :)

Jättegärna, vad snällt! Jag tror jag blir lite extra lost just för att jag inte har någon plan eller susning om hur man egentligen gör när man styrketränar liksom. :laugh: Så det vore guld med ett program!
Skickar över dom i ett pm alldeles strax, ska bara skriva av från mina lappar. Det är för övrigt ett tips för att få med sig programmet, skriv på en lapp och lägg i skorna du använder på gymmet

När du signade upp dig, hade inte du någon genomgång med tränare? Det ingick iaf på mitt Må bättre. Först en gång där vi pratade lite om jag hade några problem, vad jag ville få ut av träningen osv. Sen en uppföljning (det är det jag har imorgon). Det är ju viktigt att få en genomgång av maskinerna man tänker använda sig av så man gör rätt :)
Jo, typ? Fast inte riktigt lika samma tror jag? Jag fick en genomgång på hur jag ställer in maskinerna och fick prova nån repetition på varje, men ingen uppföljning. :cautious:

Läser DN och hittar intressant studie om vad kvotering i politiken lett till.

I det första valet med kvotering 1994 ökade andelen kvinnor med strax över 10 procentenheter i genomsnitt” konstaterar forskarna i den svenska sammanfattningen. Och utvecklingen fortsatte i samma riktning i de tre efterföljande valen.

Så nu ska okunniga kvinnor ta jobben från kompetenta män?

Det är en av de vanligaste invändningarna mot könskvotering. Men studien visar snarare på det motsatta förhållandet: Kvinnors kompetensnivå förblev i stort sett densamma, medan männens ökade efter att kvoteringen började. ”Resultatet tyder på att ett antal medelmåttiga manliga ledare lämnade politiken omedelbart efter kvoteringen”

Så slutsatsen blir att ju fler duktiga kvinnor desto fler medelmåttiga män slipper vi :up: :D

Läser DN och hittar intressant studie om vad kvotering i politiken lett till.

I det första valet med kvotering 1994 ökade andelen kvinnor med strax över 10 procentenheter i genomsnitt” konstaterar forskarna i den svenska sammanfattningen. Och utvecklingen fortsatte i samma riktning i de tre efterföljande valen.

Så nu ska okunniga kvinnor ta jobben från kompetenta män?

Det är en av de vanligaste invändningarna mot könskvotering. Men studien visar snarare på det motsatta förhållandet: Kvinnors kompetensnivå förblev i stort sett densamma, medan männens ökade efter att kvoteringen började. ”Resultatet tyder på att ett antal medelmåttiga manliga ledare lämnade politiken omedelbart efter kvoteringen”

Så slutsatsen blir att ju fler duktiga kvinnor desto fler medelmåttiga män slipper vi :up: :D
Helt okej slutsats och resultat :laugh:

Jo, typ? Fast inte riktigt lika samma tror jag? Jag fick en genomgång på hur jag ställer in maskinerna och fick prova nån repetition på varje, men ingen uppföljning. :cautious:
Också varit på en sån genomgång med en totalt ointresserad PT som mest tjatade på mig för att jag sa jag inte äter frukt :cool:
"du äta äpple, äpple nyttigt, frukt nyttigt!"
Sånt jävla slöseri med pengar

Nu kommer jag inte ifrån att träna ikväll, ringt och bokat in mig på bodyjam. Får med mig I hem på lite husmanskost också, ugnstekt falukorv och potatis :up:

Lirkat ut en träflisa ur höger tummen tyvärr sitter en del av den kvar då det inte gick så bra eftersom jag är fjantigt högerhänt och det spelade ingen roll att jag försökte med både pincett och kniv, fick vara ganska försiktig med kniven för att undvika att den slant iväg mot underarmen. (Bristande finmotorik av mediciner).
Nu är det ganska ömt men förhoppningsvis slipper jag det trycket som var innan mitt lilla operationsförsök.

Tårar i ögonen hela tiden och innandömet känns som ett svart hål, livet är bra skoj ibland.
ina_console.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 935
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V
  • Renrasig katt - Tica

Hästrelaterat