Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kopte en ny jolly ball till hundarna i gar. I dag har alla tre lekt med den (inte tillsammans, det blir allt for mycket konkurrens for tjejerna) ... och Diva kan inte slappa att den finns. Hon vet var. Men den elaka matten later henne inte fa den nar hon vill. Livet ar hart och Diva gnaller mycket tyst och forsynt for att tala om hur forfordelad hon ar.:cautious:

Gomorron på er
Höll på ge chefen en hjärtattack (kanske inte det bästa när chefen är 72 :o) då jag dök upp 7:10 i morse.
Det är ett av mina mål den här hösten, att börja tidigare på morgonen för att kunna gå hem tidigare och slippa massa jävla minusflex hela tiden

1,2,3 andas och kom igen.

Igår vart jag slukörd idag är jag helt under isen. Så trött, så trött.

Träning med hästen idag det kommer i alla fall ge lite energi :)

Jag står på brädgården och väntar på att de ska mäta mitt virke så jag kan betala. Jag är sen och det märks att jag sovit för lite. Mitt humör är inte det soligaste.

Vaken och duschad, nu är det dags att sparka igång ungarna snart, sonen har lite mjukstart på skolan idag, och går sen 9-12 resten av veckan, dottern har "utvecklingssamtal" i morgon och sen har vi tagit ledigt för henne :angel: Sonen har vi tagit ledigt för på fredag för på torsdag rymmer vi fältet och kommer hem på söndag. Maken fyller 50 och vi har ingen som helst lust att ha huset fullt med folk som bara visar sig när det bjuds på fest.

Vaken och duschad, nu är det dags att sparka igång ungarna snart, sonen har lite mjukstart på skolan idag, och går sen 9-12 resten av veckan, dottern har "utvecklingssamtal" i morgon och sen har vi tagit ledigt för henne :angel: Sonen har vi tagit ledigt för på fredag för på torsdag rymmer vi fältet och kommer hem på söndag. Maken fyller 50 och vi har ingen som helst lust att ha huset fullt med folk som bara visar sig när det bjuds på fest.

Helt rätt :up:

Klockan är nu 8.27. Klockan 9 åker jag mot Örebro. Ligger än kvar i sängen. Inte gjort ordning mig alls. Det går bra nu :up:

Ikväll ska jag för övrigt gå blodomloppet i Jönköping. Önskar jag hade en självgående skottkärra jag kunde sitta i.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka