Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tog mig faktiskt ut på en cykeltur, 8 km på 30 min. Helt klart nöjd. Har nog inte cyklat på 2 månader nästan så det var skönt att komma ut, luktade så där gott som det kan göra en sommarkväll också.
Heja! Jag gick till butiken och hem igen, 2,5 km totalt. I övrigt har jag bara vankat fram och tillbaka hemma :rofl:överväger att hoppa in i beach-tråden för att kanske få fart på gymmotivationen :cautious:

ursäkta om jag klampar in. Men sådär kan du ju inte ha det!

Nog borde det finns gott om folk i dina trakter som skulle kunna hjälpa dig - folk som inte begränsas av sin kropp just nu och som är vana vid trilskande hästar?

Tänker att ju längre hon håller på desto mer befäst riskerar det bli. Man blir ju bra på det man tränar på. Och just nu tränar hon rejält på att trilskas och vara otrevlig.
Idag har hon inte varit kobra en enda gång (och därmed varit befriad från munkorg), så det går framåt.
Och det trots att sambon tog henne ut i hagen igen.

Byggde upp en inhägnad på ridbanan där hon vackert fick springa runt så mycket som jag klarade. Sen fick han ta över en stund innan dom gick ut igen.
Hon är värst utanför gården. Men jag ska prova att ta med henne ut på kvällstid när grannens hästar inte går i hagen för att se om det kan hjälpa tills vidare.

Heja! Jag gick till butiken och hem igen, 2,5 km totalt. I övrigt har jag bara vankat fram och tillbaka hemma :rofl:överväger att hoppa in i beach-tråden för att kanske få fart på gymmotivationen :cautious:
2.5 km är ju bra ändå! En vän sa "det är den motionen som blir av som är bra" ;) Jag ska träffa tränaren på gymmet på onsdag för uppföljning, då har det gått 3 veckor sen första vändan. Hoppas han kan peppa igång mig lite, kroppen (och sinnet) har känts tungt sista veckan utan någon egentlig orsak :cautious: Du kan inte boka in ett pass med PT för att kicka igång igen lite?

Ska ta lite te och ett par riskakor med ost på, sen duscha och sova. Ska nog kolla klart på Zoo avsnittet jag påbörjade för tre dagar sen också :meh:

Idag var första dagen tillbaka på kontoret vilket firas med att jag flyger iväg på utbildning i morgon (flyget lyfter 06:40 :arghh:). Tog även precis det vuxna beslutet att stryka mig från alla kurser jag blivit antagna till i höst, kommer behöva koncentrera mig så mycket på jobbet.

Har bränt massa pengar (regnställ till mig, två par gympashorts till M, innegympaskor till M, softshelljacka till M, ett gäng utelampor, bäddmadrass till min säng, en miljon par örhängen och ny bänk till hallen) och nu är vi trötta!
Vi kollar på Mamma Mia och sen ska barnet sova.

Det var inga fler fel men ombesiktning blir det ju p.g.a. spindelleden.
Det verkar vara ett vanligt fel allra helst på Volvo .Dom är så dåliga och det spelar ingen roll om det är orginal .Den höll bara ett år .På min gamla 850 så höll dom två år så jag bytte en vart år och nästa år andra sidan

Då har man varit trädgårdstomte .Tanten kom hem med en påse krusbär i under semestern och sa sådana här ska vi ha ..Så nu har vi två buskar .Men en massa svordomar och knottbett så är dom nere i gräsmattan nu .Funderar på att plantera något mer då en helt tom gräsmatta inte är så snygg .Bättre med lite buskar och något träd

Då har man varit trädgårdstomte .Tanten kom hem med en på krusbär i under semestern och sa sådana här ska vi ha ..Så nu har vi två buskar .Men en massa svordomar och knottbett så är dom nere i gräsmattan nu .Funderar på att plantera något mer då en helt tom gräsmatta inte är så snygg .Bättre med lite buskar och något träd
Välkommen in i trädgårdstråden :idea: Varning för tom plånbok :D

Precis haft mitt sista samtal med M. Jag mår så jävla dåligt så jag var tvungen att avsluta helt och hållet. Har raderat allt som har med honom att göra och bett honom göra detsamma. Livet suger!

Suttit den närmsta halvtimmen med att se hur systerdottern, 13 i år, tar fram tröja inför morgondagen. "Den ska jag ha". 1 minut senare "Neeeej..ändrade planer" i en evighet typ. Nu har hon åtminstone bestämt sig.
Syrran: "Om A bestämmer sig för att gå på studentbalen.."
Jag: "NEJ"
Jag igen: "Fråga moster C, hon ska också prova miljoner kläder när hon väl ska köpa kläder"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka