Har landat i soffan och hoppas JB ska infinna sig men efter den här dagen tvivlar jag på det ...
Hursomhelst har jag och fina hästen börjat promenera en stund varje dag. Inte långt alls men vi tycks behöva det lika mycket båda två. Jag är så tacksam för att jag har henne, hon räddar livet på mig varenda dag genom att hålla mig på mattan och ge livet mening när jag mår som jag gör just nu.
Unghästen kom in och hade fått ett ilsket skav av flughuvan på undersidan av huvudet
stackars liten! Hon var inte katig i kväll, min lilla stjärna men ack så mysig hon är när man pysslar, jag faktiskt längtar tills jag kan sitta på henne
Lilla pälsbollen (shettis) har haft besök av sin lilla medryttare i kväll, sötare ekipage får man leta efter
Har sålt av 5 kycklingar, kaninerna har flyttat till stallet och har nu en hel box att boa runt i
Labben växer för varje dag i mina ögon
vilken otrolig hund, så finkänslig, lyhörd och duktig hon är, hon är något utöver det vanliga helt klart
Själv kastats jag mellan hopp och förtvivlan, ilska är ett nytt inslag som infunnit sig. Jag är inte så säker att jag faktiskt lyckas hålla masken mycket länge till...
I morgon är det dax för jobb igen, handen känns bättre och bättre så nu hoppas jag att den håller för jobbet med