Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det vore nog bra! Men är lite rädd för då måste jag ju ge mig på "riktiga" gymmet och inte bara gå på pass jobbigt när det känns så Hoppas det är något snabbt övergående! Eller att ptn har nån smart lösning2.5 km är ju bra ändå! En vän sa "det är den motionen som blir av som är bra" Jag ska träffa tränaren på gymmet på onsdag för uppföljning, då har det gått 3 veckor sen första vändan. Hoppas han kan peppa igång mig lite, kroppen (och sinnet) har känts tungt sista veckan utan någon egentlig orsak Du kan inte boka in ett pass med PT för att kicka igång igen lite?
heartPrecis haft mitt sista samtal med M. Jag mår så jävla dåligt så jag var tvungen att avsluta helt och hållet. Har raderat allt som har med honom att göra och bett honom göra detsamma. Livet suger!
KramTårar i ögonen hela tiden och innandömet känns som ett svart hål, livet är bra skoj ibland.
Haha eller så får du som mig, bara ett par övningar å då kan man klämma in dom efter passet Ja får hoppas det går över. Jag har ju vart helt seg hela veckan men det var riktigt skönt att komma ut igår Jag ska nog försöka ringa och boka pass idag, tror det är dans idag. Jag lyckas nämligen inte logga in och bokaJo, det vore nog bra! Men är lite rädd för då måste jag ju ge mig på "riktiga" gymmet och inte bara gå på pass jobbigt när det känns så Hoppas det är något snabbt övergående! Eller att ptn har nån smart lösning
Jo, det vore nog bra! Men är lite rädd för då måste jag ju ge mig på "riktiga" gymmet och inte bara gå på pass jobbigt när det känns så Hoppas det är något snabbt övergående! Eller att ptn har nån smart lösning
Jag har några färdiga helkroppsprogram som du kan få för att testa om du vill (du behöver bara kettlebell, hantlar och en matta, så det är inga skrämmande maskiner eller skivstänger ). För mig funkar det bäst för motivationen att bara gå dit, köra igenom övningar enligt en lista och sen veta att jag är klar oavsett om det tar 30 minuter (om jag kör hårt) eller en timme (om jag är långsam). När man sen lärt sig programmet så flyter det på ännu bättre när man vet ungefär hur mycket/lite som är kvar, och så fort tekniken sitter så är det roligt att börja höja vikterna .Heja! Jag gick till butiken och hem igen, 2,5 km totalt. I övrigt har jag bara vankat fram och tillbaka hemma överväger att hoppa in i beach-tråden för att kanske få fart på gymmotivationen
Ute i god tid
Smart! Sist kunde jag dock inte ens gå ner för trappen efter passet. men typ innan yinyogan vore nog inte alls en dum idé! Kul med dans, det skulle jag också vilja prova!Haha eller så får du som mig, bara ett par övningar å då kan man klämma in dom efter passet Ja får hoppas det går över. Jag har ju vart helt seg hela veckan men det var riktigt skönt att komma ut igår Jag ska nog försöka ringa och boka pass idag, tror det är dans idag. Jag lyckas nämligen inte logga in och boka
Det kan jag tänka mig! Nu är jag ju helt lost och då blir det "läskigt". Har tänkt gå dit nån gång när det är tomt och känna mig för i lugn och ro. jag vill gärna gilla det så måste ju börja nångång!När man väl kommer igång och träna på det "riktiga" gymmet är det faktiskt väldigt meditativt.
Nyckeln är att ha kunskap om övningarna. Sen är det bara gå in i sin bubbla och köra
Jättegärna, vad snällt! Jag tror jag blir lite extra lost just för att jag inte har någon plan eller susning om hur man egentligen gör när man styrketränar liksom. Så det vore guld med ett program!Jag har några färdiga helkroppsprogram som du kan få för att testa om du vill (du behöver bara kettlebell, hantlar och en matta, så det är inga skrämmande maskiner eller skivstänger ). För mig funkar det bäst för motivationen att bara gå dit, köra igenom övningar enligt en lista och sen veta att jag är klar oavsett om det tar 30 minuter (om jag kör hårt) eller en timme (om jag är långsam). När man sen lärt sig programmet så flyter det på ännu bättre när man vet ungefär hur mycket/lite som är kvar, och så fort tekniken sitter så är det roligt att börja höja vikterna .
Att gå runt planlöst bland maskiner/fria vikter eller att boka in ett gruppass på en timme kan kännas mycket värre, för då blir det antingen inget vettigt gjort eller så stör jag mig på att jag inte kan påverka tidsåtgången.