Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din man skulle ju maila till min chef!Jag vill ha semester!
Jag vet, för ungefär 100år sedan. Jag har meddelat honom men han får ansvara för sitt jobb själv.Din man skulle ju maila till min chef!
Ja alltså, vinner vi den upphandling vi tror att vi vunnit så behöver vi ekonomi och lagerpersonal och nån mer Du vet det jag pratade om på vägen hem på McD. Mailar han nu så ligger han nog bra till!Jag vet, för ungefär 100år sedan. Jag har meddelat honom men han får ansvara för sitt jobb själv.
Behöver ni fortfarande en hand på ekonomi?
Jag har meddelat honom detta!Ja alltså, vinner vi den upphandling vi tror att vi vunnit så behöver vi ekonomi och lagerpersonal och nån mer Du vet det jag pratade om på vägen hem på McD. Mailar han nu så ligger han nog bra till!
Vad för gas ska du ha??Tusan. Biltema har slut på gas. Men gamla tuben räcker nog ett tag till. Hoppas jag.
Ta vägen om här i morron och grilla?Nu har jag s e m e s t e r! I fem hela veckor!
Ta vägen om här i morron och grilla?
Bra! Du är såå välkommen om du kan. saknar dig massor ju.Åh, det hade varit sjukt mysigt! Tveksamt om jag får ihop det men ska ha det i tankarna!
Vi ska göra halloumiburgare!Funderar på vad jag ska äta ikväll. Har inget särskilt som jag är sugen på
Vi ska göra halloumiburgare!