Vad sägs om knäckebröd med stekt rågmjölsgröt som pålägg, kryddat med aromat?Äter man tunnbröd med ketchup o lök,då är ål med chokladsås ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sägs om knäckebröd med stekt rågmjölsgröt som pålägg, kryddat med aromat?Äter man tunnbröd med ketchup o lök,då är ål med chokladsås ingenting
Skakar på huvudet o sträcker mig efter hinkenVad sägs om knäckebröd med stekt rågmjölsgröt som pålägg, kryddat med aromat?
Testar en ny(för mig) Veganglass. Jag får ju inte äta laktos. Så jag testar den här.
Det är mango med chiliflakes och någon bär-sås. Riktig höjdare faktiskt!
Jag kan rekommendera chokladglass gjord på tofu, i sexkantig svart bytta, himmelskt god!Är också laktosintolerant, SIA:s ekologiska sorbet är jag galen i
Är också laktosintolerant, SIA:s ekologiska sorbet är jag galen i
För att britterna inte pratar vettig engelska Tro mig, jag fick samma chock när jag insåg att de använder "pudding" om precis allt sött som äts efter en måltid. Min skolengelska menar bestämt att det heter "dessert" och ingenting annat
Men herregudNu är jag vaken iaf. Godståget som har möte med ett persontåg här missade helt att han skulle stanna. Han gasar och jag vrålar som en galning. Han hann precis stanna innan utfarten
Stackars M var i telefonen och höll på att bli döv