Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arg och ledsen. En idiot jag en gång i tiden anmält dök det upp en vänförfrågan från idag, vilket ledde till ångestattack och jag var tvungen att smita från jobbet tidigare.. Vi var bara tonåringar då, men jag blir fortfarande illamående bara av att se hans namn.

Det är inte alla som kan sola på arbetstid. :p
Passade på när jag skulle ha min rast och letade upp ett lugnt ställe och låg där i solen, var riktigt varmt. :up:
20068152_1721888707841968_295529273_n.jpg

Fick oväntat besök från min moster nu på em. Så jag fick äta min middag nu först. Det blev Thai curry gryta med Kyckling. Smidigt, för själva grytan var redan färdig ifrån Matsmart. Bara ha i stekt kyckling. Koka ris

Matlust 0 :banghead:
Men jag lyckades få i mig lite ris med kryddor och soja, typ en ½-barnportion men något och förhoppningsvis retar det igång magen så jag kan få lite mera senare igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 576
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar