Kommer du hit och klipper mitt också sedan? Och grannens...Tröstäter glass. Försöker skjuta upp gräsklippningen men snart måste jag verkligen ta tag i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer du hit och klipper mitt också sedan? Och grannens...Tröstäter glass. Försöker skjuta upp gräsklippningen men snart måste jag verkligen ta tag i det
Bjuder du på tårta då?Kommer du hit och klipper mitt också sedan? Och grannens...
Glöm det. Buke får nöja sig med smulornaNej, nej! Om dom inte kommunicerar via Buke hur skall vi då få reda på vad som händer i deras förhållande
Snarare tvärtom tycker jag, MER kommunikation via Buke
Eller ännu bättre, endast via Buke
Krya på dig!Halvdant tillbaka från de döda. Toppade med 39.7. Är dock fortfarande "trött".
Självklart.Bjuder du på tårta då?
Krya på dig!Halvdant tillbaka från de döda. Toppade med 39.7. Är dock fortfarande "trött".
Halvdant tillbaka från de döda. Toppade med 39.7. Är dock fortfarande "trött".
Du kommer glömma minst två saker!
Du kommer glömma minst två saker!
Förstår inte vad folk har emot listor
I huvudstaden har de blivit tokiga och ska stänga av en del av Röda linjen hela nästa veckaIngeting egentligen, men eftersom jag alltid glömmer att denna rövhatts-kommun ställer in minst hälften av bussturerna på sommaren så kom jag på att det var bäst att skynda sig till bussen om jag vill hinna handla denna vecka. Då har man inte tid för en lista!