Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, nej, nej! Shepherds pie är världens godaste comfort food och innehåller varken pulver eller pajdeg! Hemlagad potatismos, ordentligt med rödvin i köttfärsen och kokta ärtor och morötter till ska det vara
5,8 grader varmt, kallt? när jag gick upp. Var är sommaren?
/B
För att britterna inte pratar vettig engelska Tro mig, jag fick samma chock när jag insåg att de använder "pudding" om precis allt sött som äts efter en måltid. Min skolengelska menar bestämt att det heter "dessert" och ingenting annat
Men en pie har väl pajdeg och inte mos?
Nej, nej, nej! Shepherds pie är världens godaste comfort food och innehåller varken pulver eller pajdeg! Hemlagad potatismos, ordentligt med rödvin i köttfärsen och kokta ärtor och morötter till ska det vara
Ibland fungerar det ju inte så bra. Här jag bor kan man få det men då står det bara "Besök Falköpings sjukhus" mer eller mindre, samt tid. Men står inte vart på sjukhuset..
Och är jag vaken så sover han i alla fall...Det är rätt praktiskt med Edwind, sover jag så sover han...senaste dygnet har vi sovit i...18 timmar typ.
Jag älskar påminnelserna! Speciellt nu när jag har bytt sköterska på neuro, då var det bra att i receptionen kunna läsa innantill och se vem man skulle tillNej, de får ju inte uppge så mycket. Men får man påminnelse glömmer man inte helt. Har man fler olika besök och glömt vilket som är när kan man ha tid att ringa och fråga iaf och få veta var man ska.