Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men eller hur? Jag har så mycket vårdkontakter just nu att jag blir helt snurrig + att jag åkt på att tydligen betala en räkning, som dessutom förfallit, för ett besök jag tydligen glömt bort alt blandat ihop. Hej och hå måste ringa kassan imorgon och prata med dem. Jag vill ha ett återköp på den här kroppen, undrar om den fortfarande går på garantin?

Vi får krama varandra, virtuellt
grouphugg.gif

I vissa landsting kan man få sms-påminnelse om besök. Kanske vore ngt att kolla upp?
Min pappa drev igenom lagändringen som tillåter det för sjukvården. Det är lagligt överallt. Men alla har inte köpt den tjänsten än. Påtalar du intresse kanske det blir av framöver iaf om inte nu.

Däckat i sängen med lilla vovvi som mössa.
Haft lång dag med jobb på fm och sen besök av pappa ett gäng timmar innan stalljobb och egna kusen.
Jättemysigt att sitta på fik i hamnen med bästa pappi!
Köpte också nya likadana skor som kompisens hund åt upp(kompisen propsar på att betala). Funderar på att ge henne kvarvarande sko i present på skoj och skriva "till Mazarin(hunden)".

Det blir verkligen fortsättning följer när de är på hemmaplan :nailbiting:

Malmö måste sätta sina chanser. Och spela Eikrem och Svanberg från start. Och skicka Rakip och Cibicki på träningsläger. Och värva minst en men gärna två anfallare. En riktig targetplayer och en extremt lovande yngling. Jeremejeff håller inte måttet. Puh!

Blev en riktigt härlig och kanonfint ridpass med min älskade häst på banan ikväll, riktigt jäkla nöjd med henne :). Nu är det hög tid att försöka sova, fjärde natten utan karln. Att man blir så ovan att sova själv... O_o

Senast ändrad:
I vissa landsting kan man få sms-påminnelse om besök. Kanske vore ngt att kolla upp?
Min pappa drev igenom lagändringen som tillåter det för sjukvården. Det är lagligt överallt. Men alla har inte köpt den tjänsten än. Påtalar du intresse kanske det blir av framöver iaf om inte nu.

Ibland fungerar det ju inte så bra. Här jag bor kan man få det men då står det bara "Besök Falköpings sjukhus" mer eller mindre, samt tid. Men står inte vart på sjukhuset..:D

Ibland fungerar det ju inte så bra. Här jag bor kan man få det men då står det bara "Besök Falköpings sjukhus" mer eller mindre, samt tid. Men står inte vart på sjukhuset..:D
Det är likadant här (sekretessen säkert?!) men då kollar man i sin kalender som man förhoppningsvis har lagt in det i. :angel:
Jag har som vana att göra det omgående och hoppas att mobilen inte kraschar före ev. besök.

Det är likadant här (sekretessen säkert?!) men då kollar man i sin kalender som man förhoppningsvis har lagt in det i. :angel:
Jag har som vana att göra det omgående och hoppas att mobilen inte kraschar före ev. besök.

Absolut! Vet ju nu att jag skrev in mig på sådant på ett ställe så om jag fick sådana sms gick jag ju dit. Hade bestämda tider men det var de "rörliga" tiderna som jag kunde bli förvirrad med men jag var iaf på rätt ställe då! :) Var dock även andra som bokade in tider med läkaren o.s.v. för mig så fick sådant alltid muntligt i förbifarten med, aldrig kallelse hem :P

Nej, nej, nej! Shepherds pie är världens godaste comfort food och innehåller varken pulver eller pajdeg! Hemlagad potatismos, ordentligt med rödvin i köttfärsen och kokta ärtor och morötter till ska det vara :love:
Varför heter det PIE då?? :arghh::arghh: *en hel världsbild rasar samman*

Här går vädret verkligen upp o ner,i går morse var det typ 15 grader,nu är det 8 ,kändes sådär att gå ut o hänga upp tvätten i morgonrock.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 549
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar