Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt senaste, och enda besök på affektiva mottagningen efter typ 1,5 år tog slut redan i receptionen.
"Vi provade ringa, sen mailade vi dig (!!!) för hon är sjuk idag" Men herregud RING! Och prata in ett jävla meddelande istället. Så hade jag inte behövt åka i onödan :cool: :mad:
Jag visste inte ens vad jag skulle dit och göra från första början...
Sist jag skulle till tandläkaren var de tvungna att avboka, då ringde de inte från dolt nummer. Så det gick att googla på vem som hade ringt. De skickade även ett sms om att tiden var avbokad. :up:

Jag drömde att jag struntade i passen ikväll p.g.a att det var "fel" instruktör som körde. Det har aldrig hänt.
Men det kunde ha hänt på lördag p.g.a att jag inte klarar av nya jamen och bara inte vill mer. Och för att det kom ett "jag tänker byta till 64:an sen". Jag blev sååå arg för det var före min tid och jag vill inte misslyckas mer :(

Kollade på youtube och insåg vilken release det var och önskar att det gick att byta typ nu. :rofl: Så nu är jag inte arg längre... :D

I vissa landsting kan man få sms-påminnelse om besök. Kanske vore ngt att kolla upp?
Min pappa drev igenom lagändringen som tillåter det för sjukvården. Det är lagligt överallt. Men alla har inte köpt den tjänsten än. Påtalar du intresse kanske det blir av framöver iaf om inte nu.
Vissa besök får jag på sms. Men inte alla

Jag har köpt både dyrare,, lite billigare, billiga, billigare, billigast. Det är hopplöst.
De dyra tappar jag alltid, de billigare går sönder.
Nu har jag de billigaste kvar :cool:

Jag har även problem med att det är bara en modell av in-ear jag kan ha och det är iphone originalhörlurar (möjligtvis kopior som ser liknande ut)
Får väl köpa ett antal av samma sort så jag har över semestern :cool:

Tröstäter glass. Försöker skjuta upp gräsklippningen men snart måste jag verkligen ta tag i det :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 568
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar