Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I huvudstaden har de blivit tokiga och ska stänga av en del av Röda linjen hela nästa vecka
Kaoz är bara förnamnet
9.30 idag hade vi 22 graderVäntar på att magmottagningen ska ringa mig.
Undrar vad det ska bli för väder i morgon? Inget kul att rida i ösregn eller i hetta. Men kl 9.30 är det väl inte så varmt än
Här var det 15 grader9.30 idag hade vi 22 grader
Meeeeeeeeeeeeeen Blir skitglad över att postMord har lyckats få hit hundmaten på 3 dagar,öppnar paketen så är det fel mat
Damen på hundmats firman höll på att dö när jag sa att jag fått paketet idag,hon jobbar mot pstmord .Menar du att företaget skickat fel eller du som köpt fel?
Det liksom bara händer inte!!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag erkänner att jag verkligen skrattade rakt ut när jag läste eländet.
Har ju själv med PostNord att göra och brottas så det blev något känslomässigt överslag som slutade i ett jätteskratt.
Damen på hundmats firman höll på att dö när jag sa att jag fått paketet idag,hon jobbar mot pstmord .
Sen prövade jag med att skylla på att dom gjort fel,så var inte fallet,det är jag som tryckt på fel ruta ,men fri returrätt och pengarna tillbaka och ny beställning inlagd
Fast firman var lite rolig,dom kör returen med DHL dom vill väl säkerställa att maten kommer fram innan datummärkningen går ut.Kommentar överflödig?
Fast firman var lite rolig,dom kör returen med DHL dom vill väl säkerställa att maten kommer fram innan datummärkningen går ut.
Tröstäter glass. Försöker skjuta upp gräsklippningen men snart måste jag verkligen ta tag i det
Det är väl bara mellan T-centralen och Slussen? Man får åka gröna linjen på den sträckan i stället.I huvudstaden har de blivit tokiga och ska stänga av en del av Röda linjen hela nästa vecka
Kaoz är bara förnamnet