Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att magmottagningen ska ringa mig.
Undrar vad det ska bli för väder i morgon? Inget kul att rida i ösregn eller i hetta. Men kl 9.30 är det väl inte så varmt än

Meeeeeeeeeeeeeen :arghh::arghh::arghh: Blir skitglad över att postMord har lyckats få hit hundmaten på 3 dagar,öppnar paketen så är det fel mat :banghead:

Meeeeeeeeeeeeeen :arghh::arghh::arghh: Blir skitglad över att postMord har lyckats få hit hundmaten på 3 dagar,öppnar paketen så är det fel mat :banghead:

Menar du att företaget skickat fel eller du som köpt fel?
Det liksom bara händer inte!! :arghh:

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag erkänner att jag verkligen skrattade rakt ut när jag läste eländet.
Har ju själv med PostNord att göra och brottas så det blev något känslomässigt överslag som slutade i ett jätteskratt.

:nailbiting::rofl::o

Menar du att företaget skickat fel eller du som köpt fel?
Det liksom bara händer inte!! :arghh:

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag erkänner att jag verkligen skrattade rakt ut när jag läste eländet.
Har ju själv med PostNord att göra och brottas så det blev något känslomässigt överslag som slutade i ett jätteskratt.

:nailbiting::rofl::o
Damen på hundmats firman höll på att dö när jag sa att jag fått paketet idag,hon jobbar mot pstmord .
Sen prövade jag med att skylla på att dom gjort fel,så var inte fallet,det är jag som tryckt på fel ruta :o,men fri returrätt och pengarna tillbaka och ny beställning inlagd :bow:

Har klippt ner mina naglar och tänkte köra dom korta ett tag. Förutom att mina fingrar ser ut som små korta tjocka prinskorvar så tar det typ 30 minuter att skriva ett jävla sms.
KAOS är bara förnamnet :rofl:

I dag har vi mulet pa morgonen :confused::eek: Vi har inte haft ett moln pa himlen i tva manader, sa det kanns ovanligt ... och markligt nog ganska skont. :confused: Det ar 25*C sa vi fryser inte direkt, men hundarna gillar det och det ser ut att kunna bli lite extra hundtraning i dag.:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 575
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar