Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack gott folk.

Eftersom det här är så förbaskad troligt så kör jag lite migrän som bonus.... Yay....fantastiska kropp. *ironi*

Funderar på hur jag ska göra med mina kusar. Har en till salu men det verkar svårt att få sålt just nu. Skulle vilja att alla tre kan gå ihop, men två av dem drar inte jämt. Måste få sålt den jag har till salu innan jag eventuellt kan skaffa en ny som funkar med min tuffe valack. Annars är alternativet att han får gå själv, men det känns sådär :/

Hemma. Blev en lång dag. Först kollat på knivar, sen en tur hem till mamma, en tur till Stollbergsgruvan, en tur till hamnen och käka nachotallrik och glass till efterrätt och sen en promenad utmed ån. Allt i sällskap av I :) Mycket trevligt. Första gången han träffade mamma, han var lite nervös innan men tror det gick bra :rofl:

Haft lång men bra dag idag med. Utsläpp, jobb på förmiddagen, egen häst och lektioner på em.
En elev fick prova min kuse. Hon är ung med oskolad häst och fick nu prova på hur det ska bli. Hon gjorde sin första piaff och sken som en sol. Kul!
Vet själv vad det betytt för mig att fått rida andras mer välutbildade hästar. Så gör gärna sånt för andra om det går.
Sen hängde jag i stallet med kompisar, umgicks med grannen och sen städa och tvätta.
Nu ska jag strax göra brunutansol innan tidig sömn.
Kurs imorgon! Kul!

Nu är jag vaken iaf. Godståget som har möte med ett persontåg här missade helt att han skulle stanna. Han gasar och jag vrålar som en galning. Han hann precis stanna innan utfarten :nailbiting:
Stackars M var i telefonen och höll på att bli döv ;)

Hos mamma för att umgås med henne och bror. Vi spelade minigolf förut. Låt oss säga att jag verkligen får valuta för pengarna :p :D.
Blir kvar över natten för att umgås imorgon med.

Har varit ute och slagit 4 ha idag .Av någon konstig anledning känns det som det är sista gången jag håller på med slåtter men å andra sidan har man hållit på med det sedan man var 5 år och nu är man över 50 var sommar så kan det vara skönt att göra något annat på semestern .Har haft många förhårdnader under fötterna så jag har haft ont då jag går .Så jag tänkte en sådan babyfoot skulle göra susen men nu håller jag på att bli skinflådd på fötterna .Testade det för några år sedan och det tog ett tag innan det var klart men fötterna blev som nya .Så håller jag på med en båtaffär .Var en äldre gubbe som hade en grannes båt liggandes på tomten .Grannen hade flyttat hem till tyskland då han fått tag i ragg där och hon övertalade honom att flytta hem .Han visade bilder på båten och den såg ny ut .Tänkte inte mer på det men ikväll ringde han och sa jag betalar båten om du inte har råd och du får betala efter hand så jag svängde förbi men dom fina bilderna på båten var tagen från åvansidan men botten .. var nerslipad och lagad så han får nog minst halvera priset om det ens ska vara intressant

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 575
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar