Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela min semester går åt att springa på div läkarbesök och liknandeMen eller hur? Jag har så mycket vårdkontakter just nu att jag blir helt snurrig + att jag åkt på att tydligen betala en räkning, som dessutom förfallit, för ett besök jag tydligen glömt bort alt blandat ihop. Hej och hå måste ringa kassan imorgon och prata med dem. Jag vill ha ett återköp på den här kroppen, undrar om den fortfarande går på garantin?
Vi får krama varandra, virtuellt
Hela min semester går åt att springa på div läkarbesök och liknande
Denna vecka har jag haft Vårdcentralen (nageltrång), Endokrin (blodprov) och Kirurgmottagningen (rektoskopi, men de gjorde inget när man väl var där...) Så i morgon måste jag ringa Magmottagningen - igen...Mmm, just nu har jag kontakt med fyra eller om det är fem olika vårdinstanser. Ingen aning om var/när jag ska vara. Helt hopplöst.
Låt mig gissa vilken nationalitet de flesta har ...Alltså, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att man ser solen på flera ställen i världen samtidigt är tydligen bevis på att jorden är platt. Och att vatten inte kan böjas utan en behållare. Gravitation är bara bluff och när de inte kunde förklara bluffen så kastade de in svart materia som ännu en bluff
Ångest över livet. Skulle behöva en kram av någon snäll själ just nu.
In och läs duLåt mig gissa vilken nationalitet de flesta har ...
Fördomsfull? Jag?
KukasetFörsöker komma på om jag vet någon person som jag absolut inte uppskattar på något sätt som jag kan skänka dum mage till.
Antingen är jag för snäll (knappast troligt ) eller så känner jag ingen lämplig eller är kräsen med mitt umgänge för jag kan inte komma på någon jag vill riktigt så illa.
Spännande, hoppas ni får trevligtJag har precis lämnat Norrköping bakom mig och bilen rullar nu söderut mot @Tranan s föräldrar .
Ångest över livet. Skulle behöva en kram av någon snäll själ just nu.
OmöjligtSpännande, hoppas ni får trevligt