Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta är hotell TunnadukenRoyal :D

20170712_001355.jpg
Sviten :banana:

Försöker komma på om jag vet någon person som jag absolut inte uppskattar på något sätt som jag kan skänka dum mage till.
Antingen är jag för snäll (knappast troligt :o) eller så känner jag ingen lämplig eller är kräsen med mitt umgänge för jag kan inte komma på någon jag vill riktigt så illa.
:banghead::arghh:

Har skallebank. Vet ej om det är nya medicinen som gör det?:confused:
I morgon ska jag ringa till Magmottagningen, för att få en tid där - igen...:crazy:

här med. Börjar bli less på allt vad sjukvård heter...:cry:

Men eller hur? Jag har så mycket vårdkontakter just nu att jag blir helt snurrig + att jag åkt på att tydligen betala en räkning, som dessutom förfallit, för ett besök jag tydligen glömt bort alt blandat ihop. Hej och hå måste ringa kassan imorgon och prata med dem. Jag vill ha ett återköp på den här kroppen, undrar om den fortfarande går på garantin?

Vi får krama varandra, virtuellt
grouphugg.gif

Varit ute på en alldeles underbar och fartfylld ridtur med grannen. Både Annie och Aramis taggade till även om Annie var värst som vanligt. Vad jag älskar den hästen, hon är så fylld av glädje och rent ut sagt skitrolig att rida nu :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 475
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 933
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar