Och jag glömde min CS idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick alltid hemlagat och nu säger jag nej till det, pulvermos äter jag mer än gärna dock.
Varit på polisstationen och intygat att sonen verkligen är sonen.
Inget allvarligare än att han behöver nytt ID-kort och då passade passet ( ) på att försvinna
Han har dessutom inget bankkort då det är spärrat pga att han fått det kapat. 6-7000 hann försvinna innan han märkte det. Det går ju inte heller få ut nytt kort utan ID.
Varit på polisstationen och intygat att sonen verkligen är sonen.
Inget allvarligare än att han behöver nytt ID-kort och då passade passet ( ) på att försvinna
Han har dessutom inget bankkort då det är spärrat pga att han fått det kapat. 6-7000 hann försvinna innan han märkte det. Det går ju inte heller få ut nytt kort utan ID.
Givetvis inte gilla på att kortet blivit kapat. Blev det en bra bild på honom? Jag ser helgalen ut på både körkort och pass
När jag tog mitt körkortsfoto fick man le, så för en gångs skull ser jag faktiskt ok ut Hämtade paket hos mitt ombud för inte så längesen och då sa ombudet när han lämnade tillbaka kortet att jag skulle hålla hårt i det för så fin fick man inte vara längre Det ska dock bytas nästa år
Jag ser ut som om jag tänker bita någon
Han klagade på att "tröjan satt lite snett"Givetvis inte gilla på att kortet blivit kapat. Blev det en bra bild på honom? Jag ser helgalen ut på både körkort och pass
Jag ser ut som om jag tänker bita någon
eh, det är åtminstone enkelt?Huuuuuu!!!!
Min sambo är likadan älskar pulvermos för de åt aldrig egengjord hemma. Jag avskyr pulvermos och tuggar hellre på fingrarna än stoppar i mig nåt sånt. Tyvärr envisas hans mamma med att bjuda på en maträtt som består av köttfärs i en form med pulvermos ovanpå
Nu blev jag ju nyfiken
Dottern, som fyllde 24 nyligen, måste visa leg när hon ska köpa en Celcius i mataffärenEdit: Och ibland på Bolaget... fortfarande