Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost på altanen. Iklädd träningskläder. Ska bara.... äta färdigt så blir det en joggingrunda sedan.

Annars är planen för dagen att åka till stallet och i em måste vi försöka hitta något i klädväg till tonåringen att ha på sig på bröllopet vi ska på nästa vecka.

Citerar från facebook:
"Jag kanske råkade fastna i en bok. Den lånades igår. Började läsa 10 sidor hemma hos mamma men somnade och när jag väl vaknade skulle jag inte kunna fortsätta läsa något innan jag skulle göra annat. Lade mig skapligt försent men tänkte att jag bara skulle läsa till nästa kapitel men 199 sidor senare är klockan 04.24 och boken är utläst..".

Men vilken bok var det då? :D

F-n vad jag hatar min mage... jag lyckades glömma sprutan i måndags och nu talar den om att det var en dålig idé (har givetvis tagit den idag när jag kom på det). Det gör rätt ont nu :down:

Fruktansvärt trött. Sov mindre än 4 timmar inatt av någon anledning. Hatar när jag får såna nätter dör jag inte somnar utan bara vänder och vrider på mig :banghead:

Huuuuuu!!!! O_o:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Min sambo är likadan :wtf: älskar pulvermos för de åt aldrig egengjord hemma. Jag avskyr pulvermos och tuggar hellre på fingrarna än stoppar i mig nåt sånt. Tyvärr envisas hans mamma med att bjuda på en maträtt som består av köttfärs i en form med pulvermos ovanpå :yuck:

Vi fick alltid hemlagat och nu säger jag nej till det, pulvermos äter jag mer än gärna dock.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 240
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar