Så jag också gjort, nu står det bara att bilderna inte kan visas . Såg nån tråd om det på hem&hobby.
Samma här, de har inte rullat ut förändringen helt. Jag ska flytta mina bilder, det blir Imgur elller Flickr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jag också gjort, nu står det bara att bilderna inte kan visas . Såg nån tråd om det på hem&hobby.
Blev inte mycket sömn då det här krånglade till dagen och ev livet för mig.Hoppas du kan somna till slut.
Citerar från facebook:
"Jag kanske råkade fastna i en bok. Den lånades igår. Började läsa 10 sidor hemma hos mamma men somnade och när jag väl vaknade skulle jag inte kunna fortsätta läsa något innan jag skulle göra annat. Lade mig skapligt försent men tänkte att jag bara skulle läsa till nästa kapitel men 199 sidor senare är klockan 04.24 och boken är utläst..".
heartF-n vad jag hatar min mage... jag lyckades glömma sprutan i måndags och nu talar den om att det var en dålig idé (har givetvis tagit den idag när jag kom på det). Det gör rätt ont nu
heart
Hoppas du mår bättre snart!
F-n vad jag hatar min mage... jag lyckades glömma sprutan i måndags och nu talar den om att det var en dålig idé (har givetvis tagit den idag när jag kom på det). Det gör rätt ont nu
Förstår det, jag har en massa alarm på telefonen för att inte glömma att äta mat och ta mina medicinerTack, den brukar kicka in rätt snabbt. Det är bara så irriterande att jag glömde den
Men vilken bok var det då?
Pulvermos är godare än egengjord potatismos!
...
Så nu fick jag det sagt
Huuuuuu!!!!
Min sambo är likadan älskar pulvermos för de åt aldrig egengjord hemma. Jag avskyr pulvermos och tuggar hellre på fingrarna än stoppar i mig nåt sånt. Tyvärr envisas hans mamma med att bjuda på en maträtt som består av köttfärs i en form med pulvermos ovanpå
Och jag glömde min CS idag...Förstår det, jag har en massa alarm på telefonen för att inte glömma att äta mat och ta mina mediciner
Vad bra att den kickar in snabbt