fråga inte varför men nu fungerar det och jag är INLOGGAD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skam den som ger sig, lite envis får man vara ibland annars kommer jag glömma bort det en halv evighet till men nu har jag koll på allt (en stund är väl bäst att säga )fråga inte varför men nu fungerar det och jag är INLOGGAD
Vad är du ute på för roligt? Hotell är trevligtSå har man checkat in på hotell TunnadukenRoyal
Detta är hotell TunnadukenRoyalVad är du ute på för roligt? Hotell är trevligt
Nej eftersom vi ritade i deras köksplanering så kunde man skriva ut den inköpslistan. Tyvärr verkar den dock inte stämma överens med övriga Ikea Men vi får väl se längre fram idag om det funkar.Har ni gjort inköpslista i appen? Det underlättar faktiskt!
Lycklig efter en fantastisk konsert i grannbyn.
Har ett litet kulturhus i grannbyn i ett f.d. missionshus. Ikväll spelade en folkmusikgrupp som turnerar i hela världen och i år bara gör tre spelningar i Sverige. Värme glädje och fantastisk musik i världsklass. Tre minuter hemifrån!
Det händelselösa och trista livet på landet...
Meh. Vilket dåligt mejl att hamna på villovägar. Jag brukar ledsna och skicka efter ett nytt igen när det gått mer än fem minuter och inget dykt upp
Nä, tålamod är inte min grej