Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kropp är intressant just nu. BM tror inte på graviditet iaf men ändå..:cautious: inte jag heller men det är något knas därnere (och med kroppen rent generellt). Får se hur länge det fortsätter annars får jag väl söka upp för det. I vilket fall så ska jag ändå göra ett graviditetstest i slutet av månaden för att utesluta. Jag är inget mammamaterial.

Citerar från facebook:
"Jag kanske råkade fastna i en bok. Den lånades igår. Började läsa 10 sidor hemma hos mamma men somnade och när jag väl vaknade skulle jag inte kunna fortsätta läsa något innan jag skulle göra annat. Lade mig skapligt försent men tänkte att jag bara skulle läsa till nästa kapitel men 199 sidor senare är klockan 04.24 och boken är utläst..".

Vad är du ute på för roligt? Hotell är trevligt
Detta är hotell TunnadukenRoyal :D

20170712_001355.jpg

Lycklig efter en fantastisk konsert i grannbyn.

Har ett litet kulturhus i grannbyn i ett f.d. missionshus. Ikväll spelade en folkmusikgrupp som turnerar i hela världen och i år bara gör tre spelningar i Sverige. Värme glädje och fantastisk musik i världsklass. Tre minuter hemifrån!

Det händelselösa och trista livet på landet... :D

Ja, det är så fattigt på kultur... :laugh:

Jag har så sjukt ont i ryggen! Men bara att bita ihop och gå till jobbet. Och idag har jag ett sånt där evighetsjobb som aldrig tar slut.. Så idag kommer jag gå och gå och gå och gå. Nåja, bara det inte är ett kombo-jobb är jag nöjd. Får i så fall måste jag gå samma sträcka flera gånger och det vill jag inte!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 240
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar